Hallo dames, Nog een paar weken dan wordt ons meisje alweer twee. En dan komen gelijk de vragen van familie boven: wat wil je dat we geven voor haar verjaardag? Dus bij deze mijn vraag: wat kregen jullie kindjes toen ze twee waren?
Mijn dochter is vandaag twee geworden. Ze heeft een loopfiets gekregen maar die is helaas nog net iets te groot. Verder Duplo, een puzzel met 3,6,9 en 12 stukjes. Grote houten rijgkralen, vingerverf, een kegelset met 3 ballen en stoepkrijt.
Onze dochter wordt eind mei twee, zij krijgt waarschijnlijk het duplo speelhuis en een traptrekker (buitenkind), een houten puzzel van 12 stukjes en misschien een zand-watertafel.
Hier kregen ze voor hun 2e verjaardag: Loopfietsje Knutselspulletjes Voorleesboekjes Nijntje verstoppertje spelen (echt leuk! Wordt nu nog mee gespeeld...) Puzzels Lego Duplo Speeltent Keukentje & pannetjes, etenswaren... Microfoon fisher price Karaoke fisher price Vingerverf Zand en watertafel
Loopfietsje Stickers en kleurboek Puzzels Skippy koe Poppenspullen Spel Mijn eerste boomgaard TipToi boek over muziek Spaarpot Niet gekregen voor haar tweede verjaardag (maar met Sinterklaas, 3 maanden ervoor), wel een groot succes: K3 microfoon. Nijntje verstoppertje spelen hadden wij al van de oudste, de jongste vindt het niets. Als hij uitstaat wel, maar zodra hij begint te praten rent ze naar ons toe en zegt met een trillend lipje dat hij uit moet.
Onze kleine man wordt bijna 2 en krijgt van ons en onze ouders een wishbone bike. Best een duur ding, vandaar dat de opa's en oma's ook mee doen Ik heb een rugzakje met z'n naam erop laten maken En verder staat er op het lijstje een uitbreiding set van z'n treinbaan, toet toet wegdelen, knikkerbaan met autootjes, traktor/graafmachine auto/ vrachtwagen enz (ja echt een jongetje hier hoor ) Duplo, knutselspulletjes.
Wij hebben samen met familie en vrienden een loopfiets en een houten speelhuisje gekocht voor zijn 2e verjaardag. Verder nog wel wat kleine cadeautjes gehad. Wilden liever iets groots waar hij lang veel plezier van kan hebben dan heel veel klein spul.
Ik lees mee. Bij ons duurt het nog 2,5 maand maar die is zo voorbij. Leuk om alvast inspiratie op te doen!
Ze heeft hier gehad Duplo Mickey mouse clubhuis van fisher price met bijbehorende setjes Schoonmaakset (bezem dweil stoffer en blik) Magntisch tekenbord Popje Tafeltje met krukje Kleurboek potloden Puzzels
Dank voor jullie reacties! Duplo krijgt ze inderdaad van ons. De dierentuin. Ze heeft ook al een hele bak vol dus een leuke aanvulling zo. Loopfiets heb ik naar gekeken maar die zijn vaak allemaal al te klein. Ze is erg lang voor haar leeftijd. Nichtjes van drie zijn zelfs kleiner dan haar. Hebben wel een driewieler gekocht een groter model maar daar snapt ze nog niets van. Dus loopfiets valt af. Puzzel is ook leuk inderdaad! Boekjes komt ze in om. Kegelset en rijgkralen en keukenspulletjes zijn ook leuk inderdaad die gaan op het lijstje. Familie heeft de afspraak gemaakt (buiten ons om) dat ze voor de kinderen voortaan maar 5 euro meer doen aan cadeautjes dus ben bang dat ik allemaal onzin troep krijg haha. Heb al aangegeven dat ik dan liever geld of cadeaubonnen heb maar of ze daar naar luisteren...
Ik heb een jongen dus denk niet dat je er veel aan hebt, maar misschien zit er toch iets tussen Nieuwe peuterkamer Duplo Cars auto Nijntje slaaptrainer Leesboekjes Toet toet autobaan Lamp Auto's Kleurboeken Stiften Verf Kleidoos Loopfiets Meetlint Krukje Speelgoedkist Houten gereedschapbank Cars knuffels Loco zandkasteel (aanrader!) Abonnement op de dierentuin (van een aantal familieleden) Je geeft aan dat ze maar 5 euro pp nu doen. Kunnen die mensen samen niet een grotere cadeau geven? Dagje uit bijvoorbeeld? Bijv. Land van JAN KLAASEN, Julianatoren, musical zandkasteel of zoiets?
Hier hebben ze gehad met 2 jaar Een trampoline Een tafel met stoeltjes Een speelkleed met wegen Een fiets (12inch) Duplo Boekjes Bonnen