Het duurt nog even, over 5 maanden wordt onze oudste 8 jaar, maar ik heb geen idee wat te geven of te vragen!!! Ze speelt het liefst met haar zusje met de dingen die ze al hebben, voornamelijk knuffels, of rollenspellen. Vorig jaar lego friends gekregen want dat wilde ze heel graag, maar ze doet er maar weinig mee. De jongste heeft het ook en haalt het af en toe uit elkaar en zet het dan weer in elkaar, maar de oudste wil het niet uit elkaar halen maar speelt er verder ook niet mee. Boeken leest ze soms graag, soms ook helemaal niet, maar ze heeft nog genoeg boeken en ze kan prima lezen, dus extra oefenen hoeft niet persé. Is een kidizoom horloge iets? Lijkt mij wel leuk maar ik vind het moeilijk inschatten of zij het ook leuk zal vinden Wat vinden jullie 8-jarigen leuk die maar weinig met speelgoed spelen?
Ik zag oas op fb een meisje ook die leeftijd die had een horloge gekregen met licht en boxjes (van een cd speler) die op geluid reageren echt heel leuk. Discolampen voor in de kamer? Cd speler? Cd's? Ze hebben zo'n hele lijn van supermodels om kleren te ontwerpen misschien is dat wat?
Een spacescooter? Mijn oudste wil graag een discolamp, maar ik denk dat meisjes dat ook wel leuk vinden. Skeelers Abonnement op een tijdschrift Spullen voor een hobby
Spacescooter heeft ze vorig jaar zelf voor gespaard maar staat nu alweer op marktplaats, ze vindt hem alleen fijn rijden op asfalt maar dat hebben we hier niet veel. Skeelers vindt ze niet zo leuk denk ik. Discolamp is een leuk idee, cd speler en cd's heeft ze maar is inderdaad een goed idee Abonnement is ook leuk, maar waarop? Ze kan goed lezen, leest boeken avi5 niveau (gaat naar groep 4)
heeft ze een tablet? Onze dochter is superblij met de bluetooth speaker. Verder misschien een mp3 speler? Hier word dochter ook altijd blij van kadobonnen van grote kledingketens. Is de enigste keer dat ze naar de coolcat mag Topmodels doen het ook nog steeds goed hier. Verder vind ik het ook steeds moeilijker hoor. Bioscoopbonnen, theaterkaartjes
Lego friends Beany Boo knuffels ( heel veel...ze heeft ze van al haar vriendinnetjes gevraagd op haar kinderfeestje) My little pony's
Hmm mijn bijna 8-jarige wil een spacescooter, nieuwe (maan)vissen, een dopper en een nieuwe DS. Waar ze overigens ook enorm blij mee is: mijn oude ereader. En favoriete boekenserie: de waanzinnige boomhut (al heeft ze ze wel ERG snel uit... Maar ze schatert van het lachen tijdens het lezen) Niuja, ze gaat niet alles krijgen vermoed ik Verder hier ook heel veel rollenspellen. Lego en playmobil is nog steeds erg in trek. Maar qua betaalbare kado's vind ik het wel lastiger worden.. Ander klein speelgoed speelt ze maar weinig mee.
Die beanie knuffels is wel een idee. Maar ook daarmee weer, ze wil ze graag hebben maar als ze ze heeft doet ze er weinig mee. Tablets hebben we hier al, maar die zijn van ons allemaal en mogen ze alleen beneden gebruiken. Playmobil en lego is het hier echt niet helaas. Kledingbonnen vind ik wel een goed idee!
En gezelschapsspelletjes? Bioscoopbon? Waterslide vinden ze hier te gek (5 euro bij big bazar). Heb je wel 6 meter lengte aan gras nodig en een tuinslag. Knutselspullen? Dagboek? Mooie nieuwe tas?
Een mooie verkleedjurk (ivm de rollenspelen) Toch een leuk boek, niet om te oefenen, maar gewoon omdat het leuk is. Of een abonnement op een tijdschrift (Donald Duck, Katrien, Penny, ... hier is het allemaal goed). Kidizoom horloge ken ik niet, maar een gewoon horloge kan ook? Of een leuk armbandje (met van die bedelkraaltjes?) of een kettinkje? Als ze op een sport of muziekles of iets zit, misschien daar iets voor. Knutselspullen (en dan niet gekleurd papier of stickers, maar iets specialers wat je niet zomaar tussendoor ook al koopt) Iets voor op haar kamer Kaartje voor een voorstelling (bv. Rapunzel de musical of Holiday on Ice) of voor een pretpark ofzo Doos met chemie/natuurkundeproefjes
Onze dochter heeft echt heel veel knuffels en speelt er ook echt mee...elke dag...en wisselt ook elke dag af Het is ook helemaal "in" bij hun in de klas bij de meiden...ze sparen allemaal knuffels.
Als ik dit zo lees hebben ze al zoveel . Maar op zich valt dat best mee. Gezelschapsspelletjes hebben we genoeg, doen we ook veel, vinden we alle 4 erg leuk. Waterslide gaat niet passen helaas, ze is ook in de winter jarig dus ook niet zo leuk om dan te geven. Knutselspullen genoeg ook hier. Dagboek heeft ze al. Ze heeft al een mooie tas Bioscoopbon enzo vind ik altijd zo lastig, want wij betalen altijd de bioscoop, vind dat nog niet iets wat ze cadeau zou moeten krijgen. Kledingbonnen vind ik dan wel weer leuk, want ik vind dat ze genoeg heeft, maar nieuwe dingen kopen vindt ze wel leuk.
Verkleedjurk voelt ze zich al snel te groot voor Abonnement op de Donald Duck gaat 'm wel worden denk ik. Gewoon horloge krijgt ze van opa als ze goed kan klok kijken. Zal rond haar verjaardag zijn. Sieraden heeft ze niet zoveel mee, ze heeft wat maar draagt het haast nooit. Kaartje voor een voorstelling op zich leuk, maar ze heeft niet iets waar ze graag naartoe wil ofzo. En vind dat toch lastig omdat wij dat soort dingen als gezinsuitje doen en dan dus betalen. Doos met proefjes is leuk, zal eens op internet kijken wat er is en of het wat voor haar is en hoe duur.
Ah kijk leuk! Mijn dochter kent het niet, maar denk dat ze het wel leuk zal vinden. Hij is ook niet zo gek duur.
Mijn dochter is pas zes, dus ik doe een gokje. Nerf pistool Skeelers Barbiespullen Knutselpakket van Djeco: DJECO glitter zand vlinders 7 jr+ | PSikhouvanjou Topmodel Make-up Studio: TOPModel Make-Up Studio online kopen | Lobbes.nl
Pff blijft lastig. Pistool vindt ze niets denk ik en topmodel is het ook niet (meer). Haha ze lijkt wel heel verwend zo maar dat is ze juist niet, ze heeft gewoon niet zoveel nodig. Ze lijkt heel erg op mij daarin, ik weet zelf ook haast nooit iets. Ze heeft nu best veel spaargeld maar weet zelf ook niets wat ze wil kopen. Vanmiddag toevallig een fles spa waar nu haar naam op staat en wij dus niet uit mogen drinken Verdere tips zijn nog welkom . Binnenkort met haar maar even een speelgoedwinkel induiken. Maar denk dat we toch veel kledingbonnen gaan vragen, maar vind dat zelf niet zo leuk om te geven, dus vraag het dan liever ook niet. En kleding geven is lastig want vaak te duur of het is misschien haar smaak niet.
Onze oudste heeft een abonnement op de Penny gekregen. Daar zit ook zo'n welkomstcadeau bij, hebben ze ook iets uit te pakken...helemaal leuk. Werkt natuurlijk ook met een ander tijdschrift als het geen paardenmeisje is! De jongste heeft zojuist van haar zakgeld een gitaar bij elkaar gespaard. Dingen waar je muziek mee kunt maken zijn ook altijd leuk!
Mijn dochter heeft voor haar verjaardag zo'n hond van furrealfriends gehad, die wandelt, blaft, gaat zitten, kan dingen vasthouden en je kunt er met de tablet mee spelen. Ze is er helemaal gek mee. Verder Lego friends, dat vindt ze ook heel leuk, ook boekjes en tijdschriften van Lego Friends. Verder oorbellen (maar dan moet ze maa gaatjes hebben), een boek om Spaans te leren, wou ze graag, dat was het wel zo'n beetje. Oh ja, nog zo'n kort abonnement op een dierenblad.
Abonnement gaat het in ieder geval worden, Donald Duck denk ik. We hebben een piano en een ukelele, maar daar kijkt ze niet naar om, gebruikt de ukelele soms. Gaatjes heeft en wil ze niet. Iets van fur real friends is misschien wel leuk! Boek om Engels mee te leren is misschien wel leuk trouwens, ze kan al redelijk wat Engelse woordjes.