Ik zit ergens mee. Vorige week heb ik een product besteld bij een bepaalde site. Dit product kostte 12.95. Het zou vorige week woensdag/donderdag binnen komen. Nou je raad het al, nog niks binnen. Wel inmiddels de factuur die ik even moet betalen. Het kan aan de post liggen, prima, maar dan moet u even bellen staat op de site. Eergisteren heb ik geprobeerd te bellen. Het nummer kostte 70 cent per minuut. Ik was de 5e in de wachtrij. Ik heb toen weer opgehangen met het idee, straks even weer proberen, misschien ben ik dan eerder aan de beurt. Gisteren weer gebeld. Weer 5e in de rij. Ik dénk, tja nu maar volhouden dus.. Na 15 minuten, was ik de eerstvolgende. (ondertussen dus al 12 euro aan belkosten kwijt, maargoed ik denk volhouden, ik ben elk moment aan de beurt) Toen ik na nog eens 15 minuten nog steeds de eerstvolgende was, heb ik opgehangen, ik moest gewoon weg! Belangrijke afspraak! Ik ben nu dus 21 euro aan belkosten kwijt, heb niemand gesproken (het was inmiddels 17.00 uur, en op hun site staat tussen 8.00 en 17.00 uur bereikbaar. Misschien waren ze al naar huis?) mijn product nog niet binnen, kan geen contact krijgen via de mail, en ben geblokkeerd voor hun Facebook, omdat ik daar reacties plaatste om aub contact te zoeken met mij. Wel moet ik de factuur betalen, voor iets wat ik niet heb! Iemand een tip, idee, wat ik nu het beste kan doen?
Je hebt geen pakket dus ik zou niet betalen. Volgens mij kunnen ze je niet heel veel maken. Je hebt genoeg bewijs om te bewijzen dat je het niet hebt, ik zou de mailtjes en de telefoonrekening wel even bewaren. Maar het zou me niks verbazen als je geen herinnering krijgt dat je nog moet betalen hoor.
Klinkt als gevalletje internetfraude, oplichting van verkoop van goederen en wellicht nadat je die factuur betaald hebt nog meer oplichting van je naam en betalingsgegevens. Heb je rechtsbijstand? Ook zonder heb je bij een bepaald inkomen daar recht op. Ik zou informatie opvragen of je beter wel of niet die factuur moet betalen. Kijk eens op deze site of de verkoper gemeld wordt. https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html
Dat factuur niet betalen. En alle bewijzen bewaren dat je contact hebt gezocht. Heb je een track and trace? Andera die nog opvragen. Sturen ze dan uiteindelijk een aanmaning of erger dan sta je sterk met bewijzen dat zij niks doen zoals het hooet.
Bedankt alvast. Er staat wel in hun voorwaarden dat het bedrijf die de factuur stuurt niet aansprakelijk is voor het niet ontvangen van het pakket. Moet ik anders post.nl ook nog bellen? Afslankringen.nl is alleen maar bereikbaar via telefoon. Wat 70 cent per minuut kost! Mijn idee is dat ze je expres in de wacht laten staan en na 17.00 uur gewoon naar huis gaan. Lekker verdienen zo
Zij moeten bewijzen of jij het pakket hebt ontvangen. Zonder handtekening kunnen ze dit niet...je hoeft niks te betalen. Ik zou niet meer bellen en ook niet betalen.
Afslankteenringen - Gemist - Uitzendingen - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS Ohoh... Moet je maar eens in de reacties lezen.
Ik ben er dus ingetrapt. Ik heb gekozen voor achteraf betalen. Als ik nu niet betaal, want heb het product niet binnen, krijg ik dan een boete ofzo? Ik ben zo bang dat ik dan steeds hogere rekeningen krijg...
Oh wow. Wat een reacties op de site van Radar. Overal een beetje hetzelfde verhaal van ts. Een kwartier in de wacht, maar niemand te spreken krijgen. Absurd. Ts. Zorg ervoor dat je je telefoonrekening bewaard, correspondentie ook bewaren. En zou zelf niet betalen. Jij krijgt het product niet (zo wel zal het wel niet deugdelijk zijn als ik dat zo lees). Dus gewoon op je herroepingsrecht wijzen. Doe dit wel nu direct, dat herroepen. Zodat je sterk staat. Dus: mailen dat je geen product hebt ontvangen en dat zij het ook niet meer hoeven op te sturen omdat je van de koop af ziet. En noem het woord herroepingsrecht ook even. Die beste oplichter kent dat woord vast wel.... Succes