Hai, Mijn zoontje begint sinds een week ergens tussen 22.00 en 23.30 ineens heeeeeeeel hard te huilen en echt te krijsen. De eerste keer dat dit gebeurde was ik meteen bij hem omdat ik dacht dat er iets erg was gebeurt. Kom ik kom zijn kamer slaapt hij gewoon tijdens dit hele harde huilen. Hij is heel onrustig en als ik hem aanraak of wil troosten gaat hij alleen maar harder huilen maar hij is absoluut niet wakker. Ik snap er niks van. Sinds een week gebeurt dit nu dus elke avond 1 keer tussen 22.00 en 23.30. Ik ga nu naar hem toe en blijf bij hem in de buurt en raak hem niet meer aan want dan wordt het alleen maar erger. Na maximaal een kwartier wordt hij vanzelf weer rustig en slaapt verder de hele nacht door. Vind het wel eng om hem zo te zien maar ik heb niet het idee dat hij er last van heeft. Wat is dit? Veel liefs Nataly
Waarschijnlijk is het dromen. Bij ons ook wel eens voorgekomen en leg dan uk weer op zijn buik en praat even zacht tegen hem. Vaak slaapt hij inderdaad door daarna zonder echt wakker te worden. Mijn man maakt hem wel wakker en dat gaat ook prima even kalmeren en dan slaapt hij weer in.
Justin heeft dit ook iedere nacht.. soms kan ik wel contact maken, maar meestal niet. Ik geef nu homeopatische druppeltjes en sindsdien gaat het beter.
dat is dromen volgens mij. hij moet er aan wennen.het wordt minder erg binnen n paar weken.tenzij hij last van tandjes heeft?
Bedankt voor de reactie, dat is dan wel heftig zeg dat dromen!!!!!! Gisteren was het weer raak om 23.10. Hopelijk wordt het snel minder. Veel liefs Nataly
Hier ook... En was het maar tussen tien en half twaalf, dan was het wat minder erg. Ons zoontje wordt vaak wakker tussen 1 en 2 en tussen 4 en 5 nog een keer. Schreeuwen, krijsen, overstuur. Niet willen liggen... Kortom: het is 's nachts altijd drama hier. Ik denk dat hij enge dromen heeft dan. Homeopathische druppeltjes kunnen we wel eens gaan proberen, van vsm?