cadeautjes geven aan je kind(eren)

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door mapepejo, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    Hahaha, die ga ik voor de zekerheid maar even onthouden. Hier net zo hoor, binnenkort krijgen de kids een trampoline, kunnen we wel wachten tot hun verjaardag in september, maar dan is de zomer alweer bijna voorbij en ik kan niet wachten tot ik hun blije koppies zie. En de jongste krijgt dan zijn 1e echtje fietsje, hij is jarig in juni, maar vind zoiets ook gewoon leuk om tussendoor te geven, is ook nuttig.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij geven ook weleens tussendoor een cadeautje, vaak iets nuttigs maar dan pak ik het gewoon wel in.
    En vorige week mocht ze iets uitkiezen in de winkel, omdat ik eigenlijk een beetje medelij met haar had. Al weken koop ik van alles voor haar broertje, en toen overleed mijn moeder/haar oma en toen had ze zoveel spanning en verdriet. Ik heb dr meegenomen naar de winkel, niet gezegd dat ze iets uit mocht kiezen maar haar rond laten lopen en kijken zoals we wel vaker doen. Ze bleef staan bij blaasstiften. Heb de grootste set gegeven met sjablonen en al erbij :D Kind helemaal gelukkig, zit elke dag aan tafel te blazen nu.

Verder met regelmaat bellenblaas, stickers, papier etc. Omdat dat nu eenmaal opgaat. Soms een mooi boek voor een gelegenheid (bijvoorbeeld over grote zus worden) etc. Maar onze dochter is met alles superdankbaar. Vandaag was er een lamp binnen gekomen voor in haar nieuwe kamertje. Ze heeft wel 6x 'dankjewel lieve mama' en 'dankjewel lieve papa' en 'ik ben er echt zoooo blij mee!' gezegd met bijbehorende kusjes en knuffels. Terwijl het gewoon iets was wat ze nodig had haha. Zolang ze maar zo blij blijft met de spulletjes die ze krijgt denk ik dan...dan kan een extra cadeautje geen kwaad.

Deel Deze Pagina