Hoooi, Ik zou het wel grappig vinden om te horen wat andere mensen voorspellen wat de kleur van de ogen en het haar van onze zoon T (4,5 maand) uiteindelijk gaat zijn a.h.v. een foto. Ik heb al super veel verschillende dingen gehoord. Wat is dat toch spannend, die toverballen!
Ik verwacht dat hij blauwe ogen houdt. Haarkleur is niet te voorspellen. Mijn dochters zijn allebei donker geboren, de oudste werd al heel snel blond en begint nu, ze is 4,5 jaar, donkerder te worden. Mijn jongste was ook erg donker en werd rond een jaar lichter. Nu is ze blond met af en toe een rode glans. Mijn man en ik zijn allebei donker qua haarkleur.
Ik weet het niet van die ogen. Ze lijken op de kleur die mijn dochter ook had als baby maar nu is ze 3,5 en zijn ze groen. Ze had ook zwart haar, maar nu is het bruinig. Wat hebben jullie zelf? Mijn man is blank en heeft blauwe ogen. Ik ben vrij donker (Azië) en heb groene ogen. Dochter is blank. Ons zoontje is donker en heeft bruine ogen. Ik heb dus een licht en een donker kindje.
Tjee.. dat heeft allemaal te maken met de ogen van jullie als ouders. En de opa's en oma's. Ik gok blauw en donkerblond. Net als mijn jongste dochter.