Bol.com en verzendingen.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

#1 knap, 17 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2013
    Een week geleden was er weer eens een topic over de pakker service van de post.nl.
    Daar in schreef ik dat mijn bestelling van Bol.com niet aangekomen was.

Geld terug gekregen verzending ( als kwijt beschouwd ook bij bol.com)

Gaat vanmiddag de deurbel. Zoon doet open mama je krijgt een pakje heb je wat besteld ik van nee??

Zie ik die postboden aan komen lopen met mijn lang verwachte magnetron. En de sint inkopen voor december.

Moet eerlijk toegeven heb heeeeeeeeeeeeeel even getwijfeld of ik bol zou op bellen. Nou ja je kunt beter eerlijk zijn dan liegen.

Ik bellen krijg ik z.n rare kerel aan de lijn van wat en wat en ja even na vragen.. En ik zeg wil de helft van de bestelling als nog maar heb mijn geld al terug gekregen dus moet ik wederom betalen. Ja dat is zo.

Die magnetron heb ik vorige week her besteld dus de magnetron kan wel retour.
    Hij van dan moet je hem naar het dichts bij zijnde afhaal en breng punt brengen ik zeg wat.?? Dacht het niet op mijn Tomas je.
    ( brommer)
    Nu word hij a.s dinsdag op gehaald.

Maar wat een l.l mijn moeder luisterde mee en die begon zich er mee te bemoeien;)

Hij vraagt alles goed inpakken ( zeg daar voor nog heb hem helemaal niet uit gepakt) hij zeg goed afplakken ik zeg meneer ik zeg nog van hij zit nog in de verpakking. Nou ja adres en zo gevraagd. Nu word hij op gehaald door UPC haha. Dure grap voor Bol dan nu.

Maar mijn twijfel van zal ik doen als of ik het nu niet ontvangen hebt. Nou ja uit eindelijk dus wel. Maar mijn goedheid word niet beloont door Bol hoor. Van o ja zending toch gekomen ja zal wel haha. En weer de sint inkopen betalen. Geen gift. Dat is nog eens balen:)

Ja dus. Er bestaan ook nog eerlijke mensen maar oeiiii de verleiding.:):):)

O ja bestelling was van twee weken geleden. Waar is dat pakket gebleven al die tijd??

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk niet dat ik gebeld had.. Maargoed, dat ben ik:p

En wel apart dat die man dan zo raar deed..

Het kan best zijn dat het gewoon is blijven liggen, maar raar is het wel..

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Netjes van je Knap. En wat een rare kerel aan de tefoon indd, ze moeten juist tevreden zijn met zulke eerlijke klanten! Heb je mooi geregeld meid... :)

4. knap

knap Niet meer actief

Echt twijfelde heel erg. Zit ook vaak krap maar ben blij dat ik uit eindelijk eerlijk geweest ben. Vind wel dat bol wat ( anders had moeten doen heb zo wat een uur aan de telefoon gehangen voor het terug brengen van het pakket) en dat vind gewoon jammer aan het verhaal. Je bent eerlijk en kreeg nog het gevoel als ik het gestolen had het pakket. En dat gevoel moet je dan niet krijgen als je iets toch meld van het is als nog aan gekomen.

Hoeveel zouden niet doen wat ik deed?

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Super dat je gewoon eerlijk bent geweest!:cool:

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Goed dat je eerlijk bent geweest inderdaad, jammer van die flapdrol aan de andere kant van de lijn..

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Well done, Knap! :D .. en waar het is gebleven die 2 weken is een raadsel?

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Is niet zo moeilijk hoor, waarschijnlijk 'kwijt' in een depot

9. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Lijkt me eigenlijk nogal logisch dat je belt. Wel jammer dat je dan net zo'n sul aan de lijn krijgt maar dat verandert verder niks. Gewoon manieren toch?o

Deel Deze Pagina