hebben jullie de voetenzak al in de buggy? Vandaag is het echt koud maar rest van de week is het weer warmer. (Ik heb een dreumes)
Nee dan kookt mijn kind. Hij gaat ook nog in een vest naar buiten anders word ie onmiddellijk rood incl vlekken en voelt ie alsof die 40+ graden koorts heeft. Ik wil wel een voetenzak maar twijfel nog aangezien er een grote kans is dat we deze niet gaan gebruiken
Ik heb m'n zoon (en mezelf) ng een zomerjasje aan. Moet ook zeggen dat ik niet sochtends vroeg buiten ben en ook geen lange stukken. Vandaag was het idd wel koud en dacht ik even aan een winterjas. Maar die moet ik nog steeds kopen.
Oh wauw! Haha Hier vanmorgen wel naar buiten, voor school.. het was hier 1 graad en had vannacht gevroren! Hier dus de winterjas aan haha
Hier ook winterjassen hoor en een muts. Vorige week ook al. Mijn zoontje loopt tegenwoordig. Vorig jaar nam ik een fleecedekentje mee, kon ik makkelijk weghalen of alleen op zn beentjes leggen. Stilzittend ineen buggy wordt je heeeeel snel koud!
Hier zit ie er al weer een paar weken in. Maar wij zijn ook vaak sochtends vroeg al buiten. Smiddags is de zak vaak open.
Heb erover gedacht maar nog niet gedaan. We leggen nu af en toe een dekentje over haar benen en ze heeft dan een wat dikker jasje aan.
Ja al een tijdje in de kinderwagen dan! Ik heb die van joolz en als t niet nodig is doe ik hem gewoon helemaal open, maar vaak zit ze er lekker in hoor. Met winterjas!
Nee nog niet gedaan. Maar bijkomende vraag: hoe doen jullie dat met een actieve peuter die veel wil rondlopen? Elke keer weer schoenen aan en uit? Of accepteren dat die voetenzak verschrikkelijk smerig wordt?
Vorig jaar het geluk dat hij nog niet liep in de winter, dus tegen de tijd dat hij ging lopen was het alweer voorjaar dus ging de voetenzak er weer uit. Nu is hij 22 maand en gaat de voetenzak er niet meer in. Heeft een softshell pakje die aan kan, is ook lekker warm met zelf lopen. Ik zou dus dan ook voor een skipakje ofzo gaan ipv een voetenzak.
Als we zijn zus naar school brengen moet hij gewoon blijven zitten. Met de hond uitlaten mag mijn zoontje in de bossen er ook uit. Dan gaan de schoenen aan. Als we weer bij de weg komen gaat hij weer in de kinderwagen en de schoenen uit. Ze gaan dus maar 1x aan en uit
Hoe oud is je peuter? Hier lopen ze eigenlijk vrijwel alles de oudste drie. Tenzij we echt de hele dag weggaan, dan zit V nog wel in de wagen, schoentjes gaan dan uit. Maar in de winter draagt ze meestal laarsjes, dus dat is alleen maar de rits open en dicht doen
Voetenzak kan toch in de wasmachine? Ik laat dr schoenen gewoon aan hoor! Tis nou ook niet dat ze onder de blubber zitten ofzo
Nou. Jouw kinderen misschien niet, maar als wij in het bos gaan wandelen zit alles toch goed onder de modder. En om dat ding nu elke dag te wassen?
Dan zou ik regenlaarsjes aandoen, trekt een stuk makkelijker aan en uit. Doen wij ook altijd in t bos
Als ik het zo lees dan heb je het antwoord voor jezelf al: schoenen uit (Ik zou ook gek worden van die viezigheid maar we wonen niet bij een bos in de buurt.)