Cadeautjes tussen 5 en 10 euro (verjaardag)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pientje1, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Mijn meisje wordt bijna 1 en nu krijg ik natuurlijk de vraag: wat kan ik voor haar kopen :). Ik heb een grote familie en daardoor hebben we besloten niet al te dure cadeautjes te kopen, zo rond de 5 a 10 euro. Maar ik weet niet goed wat we kunnen vragen. Ik heb nu boekjes en houten puzzel gevraagd, maar ik weet het verder ook niet. Ze heeft al een stapeltoren en die ringen (weet niet hoe dat heet).
    Mag ook iets anders zijn dan speelgoed.

2. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    rompers, pyamas in een maatje groter misschien.
    speldjes voor in de haren.
    leuke kinderliedjescd.......

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Toettoet autootjes (echt ook leuk voor meiden).
    Kleding, slaapspullen, een 'grote meiden beker'
    Een rugzakje
    Spullen waar ze nu nog niks mee kan, maar juist meer voor van de zomer, bijvoorbeeld emmertje, schepje, harkje ed (al heb je geen zandbak, sommige speeltuinen of het strand hebben dat wel.
    Dikke kleurpotloden (ook leuk voor over een tijdje).
    euhm...
    Eventueel dingen zodat ze jou straks kan helpen? Eigen mesje, groente, fruit, pannetje ed. (plastic of hout) om jou te helpen met koken.
    Kliederschort voor als je eens wilt gaan knutselen als ze wat groter is.
    Ik zou dus als je eigen inspiratie op is, kijken naar dingen die ze over een half jaar ofzo leuk kan gebruiken.
    Hoop dat je er iets aan hebt.

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    een leuke bal, boekjes, ons mannetje vindt het geweldig om te kleuren met wasco krijt dus misschien kleurboek en krijtjes? bij kruidvat heb je vaak leuke dingen van little people, prijs valt wel mee. muziekinstrumentjes? is ons mannetje helemaal dol op hihi. ik hoop dat je er iets aan hebt :)

5. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Iets van my little people of duplo was hier toen erg favoriet.

6. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikea heeft leuk houten speelgoed voor die prijs.
    Ook andere leuke spulletjes voor die prijs (kleurpotloden, mandjes fruit om mee te spelen etc)

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Mijn lijstje is wat aangevuld, leuke ideeen zitten er tussen! B.v. wasco, daar zou ik zelf niet aan denken.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Misschien dat bepaalde familie leden samen willen doen zodat je ook uit een andere prijsklasse wat kan kiezen? (Ik zou zelf nml liever een paar grotere dingen leuke vinden ipv 20 kleine speeltjes). Hier kreeg onze zoon ook aardig wat en daar heb ik gewoon gedeelte van boven moeten zetten omdat hij niet wist waar hij nou mee moest spelen (nadeel van nov/dec/jan kindjes, die krijgen zo veel in korte tijd)

Deel Deze Pagina