Zwemmen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kahlen, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is vast een hele domme vraag:

Mijn zoontje heeft erge luier uitslag, dan is het vast beter om niet te zwemmen toch?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Is bij mij nooit een reden geweest niet te gaan zwemmen, na het zwemmen gewoon goed droog deppen met een hydrofiele doek en insmeren/maizena erop?!

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    ik zou ook lekker gaan hoor, idd wel goed droogdeppen en insmeren erna

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Daar heb ik nog nooit van gehoord maar gewoon goed insmeren na het zwemmen met wat je eventueel gehad heb van de huisarts of waar het mee verlicht.

5. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    Maïzena werkt heel goed!!! en kruidvat luiers werken hier luieruitslag in de hand.

6. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou omdat zijn luier uitslag zo erg is dat het bloedde, dacht ik:wellicht beter niet zwemmen, ivm infectie gevaar als er iets in t water zit ofzo... Ben vast nu zo'n over bezorgd persoon haha.

7. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het komt doordat tandje twee ook doorkomt, maat opvang heeft denk ik niet zo veel tijd om er zeer voorzichtig mee om te gaan. Of het is toeval dat kan ook, maar vandaag is het al zooooveel minder als op zijn twee Kdv dagen..

Ik gebruik maizena en bepanthen. En als de huid weer helemaal dicht is, sudo...

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als de huis open is, lijkt het me voor jouw zoontje inderdaad niet prettig om te zwemmen. Chloorwater kan dan toch prikken, denk ik.

Deel Deze Pagina