Boeken van kabouter langmuts

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door misa, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Wie kent ze? En wat vinden jij en je kind ervan? Het zijn boekjes voor kinderen die hoogsensitief zijn. Ik vind ze alleen nog wel duur en op mp staan ze niet. Dus ik was benieuwd wat jullie ervaring en mening hierover is, voordat ik er eentje koop. :)

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind ze wel leuk. Hier hebben ze ze wel in de bibliotheek, dat scheelt.

Er staan ook praktische tips achter in het boek, bijvoorbeeld voor leerkrachten en op vakantie.

Ik ga deze week het vakantie boekje kopen, wij vliegen volgende week dus als voorbereiding. Ik vind ze ook wel prijzig, zijn niet echt dik.

3. misa

misa Niet meer actief

Ja ik ga maar even al the way! In ons leven moet er denk ik flink wat veranderen dus ik ga aan het werk.... Haha!
    De bieb is zeker een idee, maar ik hou ook wel van hebben, vandaar... ;)

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb ze zelf nog niet gelezen, maar wel al veel over gehoord. Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen ze goed begrijpen?

5. misa

misa Niet meer actief

Ik weet het niet maar op bol stond vanaf 3 jaar.

6. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil onze oudste zoon een boek geven, langmuts gaat naar school. Maar ken ook niemand die al een langmuts boek heeft. Reviews zijn wel goed trouwens!

7. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    Wij hebben Langmuts is een held aan onze oudste voor zijn verjaardag geheven. Deze week voor het eerst gelezen. Leuk verhaal, mijn zoon moet er nog aan wennen, die wil verhalen altijd meerdere keren horen zodat hij weet wat er gebeurt... Ik wacht dus nog een beetje op zijn reactie, al zei hij wel dat hij het een leuk verhaal vond.
    Boekjes zijn iid best prijzig, hier zijn er ook een aantal in de bieb te leen.

8. misa

misa Niet meer actief

Waar gaat 'langmuts is een held' over?

9. Kounelli

Kounelli Actief lid

4 dec 2008
    335
    0
    16
    In 'Langmuts is een held' is een dier kwijt, maar gelukkig kan Langmuts goed ruiken, zien en horen, dus lukt het hem om het diertje weer terug te vinden. Hierdoor leert hij dat het niet erg is, maar juist heel handig dat hij dingen anders doet of beleeft dan andere kabouters.

Deel Deze Pagina