cadeautjes verstoppen (leukste tijd van het jaar hihi)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sylvia29, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ligt alles in een doos onderin onze kledingkast.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier liggen ze in mijn kledingkast op de bovenste plank. En in de auto in de kofferbak

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Makkelijk is dat nog hè. De eerste 2 jaar ging dochter gewoon nog mee kadootjes kopen. Dat snapte ze toch niet.

Ik verstop de kadootjes in onze kledingkast. Daar komt ze toch nooit in.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier hangt het in een boodschappentas in de kelder. De 2 grotere cadeaus die nog komen gaan naar zolder.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Boven in mijn linnen kast. Heb ze niet gezien nog moest met spoed doos verstoppen met een smoes. Was bijna betrapt door de postbode. Dochter was thuis. Zoon ingeschakeld hem de doos hoog laten zetten slaapkamer deur even op slot pff....... ze bezorgen natuurlijk altijd als je kind thuis is wha... mijn grootste verassingen komt nog heb toch Sint besteld. ...

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Voorheen lag het op zolder in een doos of plastic tassen.
    Nu is het zo dat de oudste op zolder slaapt en ik zie hem er wel voor aan te gaan snuffelen :p
    Ik heb de cadeaus nu verstopt in onze reiskoffers, die harde plastic dingen vergrendeld met een code :D

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier liggen de cadeautjes op mijn zoon zijn kamer! Hij moest eens weten! Hij heeft 2 super grote inbouwkasten op zijn kamer die lang niet helemaal gebruikt worden. In de ene die we bijna niet gebruiken op de hoogste plank liggen de cadeautjes. :D (uiteraard op een hoogte waar hij niet bij kan komen)

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier in de muurkast op onze kamer, ik denk dat dit ook de verstopplek blijft zolang het er teminste in past.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Tot gisteren beneden in de kast. Ik kwam van het toliet af en meneer had die kast open. Had hij nog nooit eerder gedaan.
    Toen maar naar zijn slaapkamer verhuisd in zijn kleerkast. Hij is nooit op zijn kamer behalve als hij slaapt in zikm ledikant dus dat is hopelijk veilig.
    1 groot ding heb ik bij mijn ouders gelegd

10. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    wanneer beginnen jullie al met kadootjes kopen dan?
    Nu al?

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Op zolder, Quinten mag niet op zolder komen want dat is zo'n rommeltje veel te gevaarlijk :D. Uhm stiekem is het om de kado opslag.
    Wij zeggen altijd de gebeurtenis begin december, meneer is oo 5 december zelf,ook jarig dus die datum herkent hij erg goed en hij weet al 3 jaar lang te vertellen dat hij samen met sint jarig is dus dat gaat niet leuken.

@wensmoeder, ik begin in januari al te verzamelen met kadootjes, anders moet ik ineens zoveel halen :)

12. penseel

penseel Niet meer actief

Ja zeker. Nu vragen ze de hoofdprijs die speelgoedwinkel.s. eerder inslaan heeft zo zijn voordelen.

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hier hetzelfde ;)

14. adi

adi Niet meer actief

hier ook op verschillende plekken: bovenop onze kast [niet zichtbaar voor kinderen], een deel nog in mijn kofferbak, een deel op zolder.

Maarr.. wij krijgen vanavond houten tafelvoetbal binnen, cadeautje voor onze zoon. Zo'n originele op poten..
    Waar we die komende weken moeten verstoppen is een raadsel. Onze 5jarigen komen inmiddels in alle ruimtes in en om het huis, en een mega grote doos is reuze interessant..

15. adi

adi Niet meer actief

ik vind dit al zo knap haha, ik kan me bijna niet inhouden om de gekochte spullen een paar weken niet te geven..

Daarnaast is de smaak van onze kinderen zo wisselend dat ik in januari echt niet kan weten wat zij over een jaar leuk gaan vinden, of wat dan net in is om mee te spelen.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben in de slaapkamer een kast over de hele breedte en tot aan het plafond. De bovenste plank kan ik niet eens op kijken, laat staan de kinderen. Daar verstopt mijn man dus alles:D

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik vind dat voor jongens toch makkelijker dan voor meisjes, ik heb wat dingen op zolder staan al sinds januari en sommige al iets langer en laat meneer nu exact die dingen uitkiezen in de winkel want die wil hij graag krijgen :cool:. Daarnaast is mijn mannetje erg standvastig en vind dingen lang leuk, dus dat is wel handig, vorig jaar maakte ik hem blij met draken en dit jaar nog iets blijer dus dan is het niet zo moeilijk

18. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niks gekocht, ook totaal geen idee wat te kopen, ze heeft geen verlanglijstje 'want ze heeft al zoveel'. Euh....

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben alles al. Vorig jaar waren we net te laat waardoor we iets nergens meer konden krijgen. Dat risico wilde ik niet nog eend lopen.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

In de meterkast, waar mijn kleine kerel zo'n 8x per dag in staat te loeren en de grote juten zak vol cadeaus gewoon niet ziet of niet boeiend vind. De stofzuiger staat ernaast en die is tig keer leuker :D

Mja, hij is nog klein dus het kan makkelijk :cool: Over een jaar/twee jaar zetten we de zak wel wat verder de kast in. Hij kan in principe uit het zicht - en anders hebben we altijd nog de schuur en de bovenkant van onze kledingkast etc.

Deel Deze Pagina