Hier staat een doos playmobil op onze slaapkamer die zelfs een stukje openstaat maar ze hebben nog niks in de gaten gehad wel gevaarlijk dus van het weekend maar ff goed dichtplakken...
Nou, nu al? Normaal gesproken ben ik om deze tijd van het jaar al zo goed als klaar. En nu moet ik nog beginnen... We hebben het de laatste tijd zo druk gehad, dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb.... Erg hè? Wat ik dit jaar wel doe is de cadeautjes bij mijn man op de zaak laten bezorgen. Waar ik vorig jaar de pakketjes nog even snel op zolder kon mikken als ik ze aangenomen had, (de zoldertrap zit op 3 meter van de achterdeur, kort genoeg bij, zou je zeggen.) heb ik nu nòg sneller 2 kindertjes achter me staan. "Wat heeft de pakketjes meneer nu weer gebracht, mama?"
hihi een deel staat hier op de logeerkamer, maar een ander deel gewoon in het zicht op een laag keukenkastje... maar met 1,5 staat er wel meer in huis, ze kijkt er nog niet naar om! ze is zelfs mee geweest om het een en ander te kopen.
Ik heb alles op zolder staan die bereikbaar is met een vlizotrap. Dus daar mag ze voorlopig niet op. Ik heb alles in de doos naar boven gedaan zoals het binnen is gekomen, dingen uit de winkel in tas of doos naar boven als dochter in bed lag, of man hield haar bezig. Ik begin altijd eind september ergens. Dit jaar gepolst wat ze graag zou willen hebben en een deel op eigen inzicht gekocht. Afgelopen zaterdag hebben we samen een verlanglijstje geknutseld. Ik doe mee aan onderzoeken van TNS NIPO en ik koop daar ieder jaar de sint cadeautjes van. Dus veel geld kost het me niet!
Hier nog niet nodig zelf Weet wel da mijn ouders ze altijd onder de lattenbodem legde. Hun bed was verder helemaal dicht dusja konden wij nooit vinden. Denk dat wij ze in de hoge kast in de slaapkamer leggen.