Ja, lekkere titel hè, maar het is namelijk zo: Femke krijgt al een paar weken lekker wat grovere maaltijden. Dat gaat erg goed, maar als ik worteltjes geef zie ik de stukjes wortel precies zo in de ontlasting terug! Ook stukjes fruit (was toevallig een potje een keer) met vierkante blokjes peer, zag ik zo zitten in de luier! Is dat normaal?
komt inderdaad door het niet goed kauwen en het nog niet kunnen verwerken/afbreken in maag en darmen. hier ook nog regelmatig vanalles terug te vinden hoor. de arts van het cb zei dat als je stukjes zag het pijn in het buikje gedaan had. maar daar ben ik het niet zo mee eens,want die indruk had ik niet twinny
Nee kauwen kunnen ze natuurlijk nog niet met alleen de voortandjes hihihi Maar ze heeft er soms wel last van denk ik....misschien maar weer even wat fijner prakken even...
Hier soms ook stukjes, maar meestalniet (meer). Vooral in het begin van de bijvoeding had ze het wel (wij gaven meteen stukjes). En kauwen kunnen kindjes zonder tanden of kiezen heel goed hoor, maar dan alleen met de kaakjes. Kauwen doe je niet met je tanden, afhappen wel.
We hadden Koen een keer bietjes gegeven en de volgende dag had hij poep met een rode gloed eroverheen. Hadden in het boekje van de kdv maar geschreven dat hij bietjes had gehad voor het geval dat Volgens mij gewoon normaal hoor. Groetjes, Kim
alyssa heeft het ook regelmatig. ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft. sinds gisteren heeft ze normale ontlasting (niet zo dun als voorheen zeg maar). liefs doris
lars heeft t nogsteeds....... (mais, doperwten, bruine bonen) heb absoluut niet de indruk dat hij er last van heeft. hij vergeet alleen af en toe te kauwen....