Hoi hoi, ben even benieuwd wat jullie hebben gekregen voor Kerst of nog gaan krijgen. Wij doen met Kerstavond altijd pakjes met m'n ouders en schoonmoeder, en dan Kerstdag met m'n schoonzus.(dat horen jullie straks wat ik daar gekregen heb) Ik heb gehad; -pyjama- -peper en zout molen -kookboek -keukenhanddoeken -steiltang (thx schat!) -kaarsjes En jullie?
ik heb voor mijn man een bleuray speler gekocht met 10 films erbij... en ikzelf heb een wii gekregen met een paar spellen en een balance bord en nog een extra setje afstandsbedieningen... onze meiden zijn al TEveel verwend met sinterklaas dus die heb ik allebei een mooi jurkje gekocht voor de kerst...
Alleen mijn vriend en ik deden aan cadeautjes en ik heb hem de Angelsound gegeven en hij mij een pretecho
ik heb het spel mario bross voor op de wii gekregen voor de rest doen wij er eigelijk niks aan, meisje is al super verwend met sinterklaas
ik ben enorm verwend door mn vriend, heb gekregen de nieuwste uggs heeeel mooi horloge heel leuk boek over stimuleren van de hersenen van je kind boek over koken voor kinderen van 0 tot 6 jaar echt zo lief
Wij doen niet aan cadeautjes met kerst.. Maar er lagen vanmorgen toch wat cadeautjes onder.. Heb stiekem wat cadeautjes gekocht.. Dvd box van gooise vrouwen voor mezelf.. Voor manlief opa pantoffels ( je weet wel ) en een oplader voor de mp 3 speler.. Voor Esmee een puzzelkoffer van teletubbies en een doktersetje.. Gewoon wat kleinigheidjes dus!
Nog niets ! Haha, ik heb hier wel een cadeautje klaarliggen voor mijn vriend en ik heb zelf een cadeautje voor hem aan
Wij doen morgen aan cadeaus, en ik heb een pandora armbandje gevraagd mijn moeder haalt cadeaus voor mij en vriend en ik heb cadeaus voor hen gehaald, een weerstation voor paps en 2 boeken voor mams
Heb tot nu toe Alleen nog kaarsjes gehad ( mooie zilveren roosjes ) en een horloge .. Vanavond krijg ik nog een kado uit naam van die kleine en heb alleen het woordje Lief gehoord, en dan Lief in de zin Geert Hoes en een mooie armband maar goed die heb ik zelf gekocht uit naam van mijn vriend ( die weet toch niet wat voor iets hij moet kopen hahaha ... Ook al hebben we met sinterklaas goed uitgepakt vind dat met de kerst ook een kado'tje er bij hoort dus heb voor die kleine een groot My Litle People boerderij gekocht en nog wat andere spulletjes
Wij zouden niet aan kado's doen, kwam gister mn mannetje al aan met belgische chocolade van de beijenkorf en van mn schoonfam. kreeg ik een douglas bon en nog meer chocolade. Dit jaar voor het eerst hadden we het klein gehouden, en eigenlijk waren we allemaal net zo tevreden. Rosalie kreeg wel een dure pop van opa en oma en een soort piano. De pop zet ik nog even weg, ze heeft er namelijk pas 5 haha En deze is voor haar nog wel erg luxe met haar 2 jaar.
Up! mijn vriend en ik hebben gisteren allebei ondergoed gehad, m'n stiefdochter een mooi dik vest, en Alyna een super setje kleren van Mega Mindy.
Ik heb een luchtje en bodylotion gekregen van mijn vriend. Verder bij mijn schoonouders allerlei douchespulletjes, en een h&m bon van 50,00
ik tot nu toe. (klinktook stom. vieren het morgen bij me ouders) een boek. een de dsi (van me mannetje) en we hadden met vrienden het dobbelsep en heb toen kaarsen gewonen en een thee doos met thee (we zijn in onze vriende groep allemaal thee leuten)
Wij hebben een enveloppe gehad met een donatie Joey heeft gehad; Little People Piratenschip Gereedschapsetje Winnie The Pooh Memoryspel V-Tech Bumba telefoon Een Muziek-auto
minya een mooie armband, vigo een heel leuk kinder keyboard, en pappa een donderse mooie 7.1 headset voor mijn spelletjes