Hoi, Ik heb zaterdag een rok besteld en maandag is hij verzonden. Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik heb een track en trace code ontvangen, maar daar krijg ik de melding: manco niet ontvangen...of zo iets. Volgens de webwinkel komt dit omdat het brievenbuspost is en de track en trace code niet werkt. Ik moet nog ff wachten ivm de kerstdrukte bij tnt. Maar ik heb brieven ontvangen vandaag die afgelopen donderdag verzonden zijn, 3 dagen later dus dan mijn rok en die heb ik al binnen. Zou ik mijn rok nog ontvangen? Ik zit er echt op te wachten nl.
Ik zou even met TNT bellen om te vragen waar je pakket blijft, je hebt tenslotte niet voor niets een track & trace nummer ! Lijkt me trouwens onzin dat het brievenbuspost is, want dan heb je toch geen track & trace nummer ? Of zeg ik nou iets heel doms ? Hopelijk komt je rok gauw !
Hoi, ik had voor de kerst ook wat dingen online besteld en mij werdd verteld dat ik het voor de kerst zou ontvangen. Hier gingen er ook een aantal dagen overheen voordat alles werd bezorgd. kan best kloppen vanwege kerstdrukte, tnt heeft t dan megadruk! Ik zou me niet zo druk maken en nog even afwachten tot morgenmiddag en heb je t dan nog niet even bellen met de zaak waar je t besteld hebt Succes meid, hoop dat je je spullen op tijd binnenkrijgt! Ik zat er ook met smart op te wachten en kwam 1 dag voor kerst binnen haha
Waarom krijg je dan een track en trace code Als het brievenbuspost is dan wordt ie gewoon gefrankeerd dus beetje vaag Maar door de kerstdrukte zou het wel eens langer kunnen duren en wij krijgen op maandag niet altijd post, misschien dat je het morgen binnenhebt!
Hier ook hetzelfde, tijdje terug vanalles besteld. Afgelopen maandag zou het verstuurd zijn. Maar nog niks gezien.. Ff afwachten denk ik. Zal inderdaad met de kerstpost te maken hebben.
We laten je graag weten dat je bestelling nr. 904738 ter verzending is aangeboden aan TNT Post met het volgende trackingnummer: 3SYGBP009001284 Als het trackingnummer niet actief is, betekent dit dat je bestelling is verzonden in een brievenbusdoos. Deze kan gewoon door de brievenbus en een track & trace is dan NIET VAN TOEPASSING. De postbode bezorgt dan normaal gesproken de volgende werkdag. Als je bestelling met actieve Track&Trace als pakket is verzonden, kun je het volgen via de site: https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/Search/Searchbasic.aspx?B=3SYGBP009001284&P=5993HP Met vriendelijke groeten, Dit bericht kreeg ik in de mail, is gewoon een standaardbericht denk ik. Ze zeggen zelf dat het een brievenbusdoosje is, ik wacht nog ff af!! Hopelijk wel voor oudejaarsavond dan!