Ik heb een wafelijzer,poffertjespan en een strijkijzer gekregen. Vriendlief heeft een ring(zelf uitgezocht )een geurtje en een papierversnipperaar gekregen. En Tygho de Animalville winkelstraat en een Cars autostuurtje.
make-up met inhoud van estee lauder en het nieuwe spelltje voor op de balance bord man: 1 nieuwe jassen vest messenset kalender dvd ik hou van holland spelletje! zoontje: loopauto en kinderbankje
Wij hebben niet aan cadeau's gedaan, opa en oma (schoonouders) hebben wel wat gekocht voor de kleine. *Babyrol ding *chicco kikkertol *v-tech sleutel *v-tech radio *v-tech rups
We hebben gisteren in het totaal 6 staatsloten gekregen waarvan er 2 een half lot zijn ... Als ik nu niets win dan weet ik het niet
Samen: - staatslot - nachtlampjes en kroonluchter voor nieuwe slaapkamer - gordijnen voor slaapkamer Vriendlief: - geurtje - spel playstation 3 - tatoeage Milan: - slee (had 'ie al iets eerder gekregen, maar was eigenlijk voor de kerst bedoeld ). - dvd van de teletubbies - glijbaan - junior laptop Ik: - geurtje Milan en ik samen: - wij mogen een huisdier uitzoeken van vriendlief, wordt een hondje waarschijnlijk!
Mijn man: - extern geheugen voor pc - 2 xbox spellen Ik: - Geurset van Victor & Rolf (Flowerbomb) - Bodyspray - Huidolie en creme van Lief! - 5 canvas doeken met foto's van de kids Layla: - Speelkleedje van Disney - t-shirt en broekje van Lief! - Douchegel van Dora - 3 body/haar producten van Lief! cosmetica - CD met Dierenliedjes - Knutseldoosje van Disney - Armbandjes Dani: - 3 truitjes van Lief! - 2 eetbordje - eetbakje - Slabbetje van Ed Hardy
Wij hebben geen sinterklaas gedaan , maar kerst dit jaar Manlief: Gezichtverzorgingsset, T-shirt, vest ,trui, douchegel Mason: V-tech klok, bumbapuzzel, tekenset, muziektelefoon/piano, knikkerbaan ( dan met auto's ) 2x pyama, 2x trui, broek, hamertje tik, v-tech speel en leer boom, sesamstraatcamper. Ik: armband, horloge, waxinelichthouders, fotolijst, boek over dromen, douchegel.
van mijn man heb ik een gouden pandora bedel met een E (van mijn dochter Emma) gekregen. Van mijn familie nog prenatal bonnen en een naaidoos en heel veel cadeaus voor mijn dochter.
Van mijn man heb ik een mooi gouden hangertje gekregen met de begin letters van mijn jongens. Meneer kon alleen niet wachten tot kerst dus heb het hangertje al 2 weken . Ik heb een nieuw spel gegeven van de psp 3. En ik kon ook niet wachten tot kerst dus hij heeft het ook al 2 weken... En vandaag hadden we lootjes getrokken met mijn schoonfamilie. Nieuw jurkje legging Passende riem erbij koffiekopjes Kaarsen En de jongens hebben een tafel met 2 stoeltjes gekregen van Cars waar ze aan kunnen spelen. en nog kleren van hun andere oma.
Heb van mijn papa en mama twee trollbeadsbedels gehad. Eentje in de vorm van een rolletje papier met 'eskil' en 'lena' erop gegraveerd en eentje met een soort smilies (van mijn pa, omdat ik hem altijd mails stuur met van die dingen) Verder, de meest gruwelijke enorme kaars in de vorm van een roze roos van mijn broertje. Gaat binnenkort fijn in een pannetje om een stompkaars te worden Mijn man heeft een kadobon van de bouwmarkt gehad en twee warme truien. Lena heeft duplo gehad en een knuffelbeer en Eskil een Rainforest babygym. Bijna allemaal heel leuke dingen dus
Wij zijn echt ontzettend verwend!! We hebben lootjes gedaan en allemaal voor de kindjes (Louis en mijn nichtje) wat gekocht. Vriendlief had nieuwe, nette sokken, een golfhandschoen. Ik kreeg 2 nieuwe ovenschalen en een nieuwe agenda Louise kreeg, kleurboeken, hangertje voor aan een ketting, Hello Kitty laptop, Dora dvd en twee superleuke Esprit shirtjes met een rokje.
Hier aso veel kado's (schaam) Ikke=kaartje voor marry poppens,2 staatsloten,tosti ding ook voor poffertjes in te bakken enzo Manlief=2 staatsloten,wii balanceboard,scheersetje Kids super veel speelgoed niet normaal!
hier ben ik zo verwend de afgelopen dagen! ik heb gekregen: set kleding nieuwe salontafel 12 persoons bestek set en een viekante serviesset staatslot vriend: kledingset nieuwe ski kleding een memorystick voor de psp staatlot kleine vent: abrick bouwstenen houten trein met losse blokken een 3 wieler van berchet (baby too) en een peugot 106 trap auto(is wel voor later maar ach) verder 2 paar schoenen en wat kleding
1e kerstdag nog gekregen: Rituals face scrub 2 kaarsen (net dildo's, we hebben dubbel gelegen) Hoesje voor Iphone kraslot bioscoop bon Heerlijke geurkaars Ander leuk kaarsje ketting & armband en we hadden besloten geen kado's te doen Maar ook wij hadden toch kado's gekocht Des te leuker was de verrassing voor iedereen. Rosalie is ook flink verwend met puzzels, boekjes & kook spulletjes voor haar keukentje.
Wij zouden niks aan kerst doen dus heb ik uitgepakt met een lekker avondmaal... Dacht ik dus... Terwijl ik aan het koken was begaf onze kookplaat het... Hoe verzin je het hahaha Wij hebben dus met kaarsjes en een tafelwok 2de kerstdag gevierd
50 euro van mijn oma een nieuwe tv van mijn mama het vijfde seizoen van grey's anatomy een externe harde schijf van mijn broer
Ik heb van mijn vriend j'adore van Dior gekregen en een nieuw horloge. En ik heb voor hem 3 nieuwe shirts gekocht. Het is erg moeilijk om iets voor hem te bedenken en die shirts had hij toch nodig, haha.