Ik heb de laatste weken steeds last van benauwdheid. Alsof ik een pakje sigaretten gerookt heb en hard aan het rennen ben geweest! Terwijl ik toch al 7 maand netjes gestopt ben Herkennen jullie dit? Kan het aan de ligging van de baby liggen?
Ik heb dat erg gehad toen ik zwanger was van de eerste. Doordat alles inde verdrukking zit is je longinhoud kleiner en kun je niet goed doorademen. Het enige wat je er tegen kunt doen is proberen te ontspannen. Ik zette dan altijd een kopje thee en ging daar boven ademen dat verlichtte een beetje. sterkte
ja ik heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Ik heb altijd astma gehad maar ben daar zeg maar overheen gegroeid. Toen ik zo benauwd werd in de laatste weken dacht ik dat het terug was. Maar de vk vertelde mij dat dit kwam omdat Lars nog hoog lag. Als je kindje gaat indalen wordt de banauwdheid minder.
Ik heb er ook veel last van, denk dat het allemaal beetje te krap wordt voor de beeb en tegenaan drukt. Ik heb het ook al ik lig of rustig de trap oploop moet ik echt ff bijkomen.
Ik had er tot voor kort last van. Sinds een week ofzo lijk ik meer lucht te krijgen. Ik denk dat de baby wat gezakt is.