HELP!! Blackberry heeft diksap gedronken...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisszy, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, jullie lezen het goed.. Mijn blackberry 9700 heeft in de diksap gelegen en dit is geen aanrader! Er brandt alleen nog maar een rood lichtje en meer niet. :(
    Eerst deed hij het nog gewoon maar 's avonds begaf ie het...

Vraag je je af, hoe belandt een bb in diksap?
    Nou, men neme een Avent ANTI-LEKbeker (die niet antilek bleek te zijn :x), doet deze in je tas voor onderweg. Vervolgens loopt de beker leeg en zit alles incl de BB onder de plakkerige diksap! :(

Mijn vraag, waar kan ik mijn BB het beste heen brengen voor reparatie? Er zijn zoveel adresjes op internet, ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Dus iemand een soort gelijke ervaring en een goede tip voor mij waar ze mij kunnen helpen?

Ik kan namelijk niet zonder mijn BB en mijn abbo loopt nu 4 maanden en heb nog ruim 1,5 jaar te gaan! :$

Alvast bedankt!

Groetjes Lisszy

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb je een goede verzekering op je bb?
    Ik zou denk ik even langs de telefoonwinkel gaan waar je hem gekocht hebt.. Ze kunnen het zo opsturen, weet alleen niet wat het gaat kosten als je niet of slecht verzekerd bent..

3. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

euhmmm....eerst even langs gaan naar de zaak waar je de anti-lekbeker hebt gehaald en even vragen waar je de rekening kunt indienen. Ik bedoel; dit mag toch niet? Antilek en nu is je gsm kapot!!

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha moest even lachen opm je titel..

Gewoon via de verzekering spelen.. je kind heeft een glas om laten vallen..
    je kan het proberen bij avent, maar denk niet dat dat gaat lukken..

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @roeltje
    Ja, nou je raadt het al... Ik heb geen aparte verzekering op mijn BB.
    Ik heb 'm via T-mobile maar die rekenen alleen al €45,- aan onderzoekskosten, ookal kan het niet gerepareerd worden!

@Susy
    Daar dacht ik ook al aan! Wat heb ik die ***beker vervloekt!!!
    Het lekte wel vaker een drupje maar echte de HELE beker is leeggelopen! GRRRRRR!!!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat ik zou doen is het via je eigen verzekering spelen. Mijn vriend zijn toestel was afgelopen zomer op vakantie in Beekse Bergen ook stuk gegaan. De doorlopende reisverzekering gebeld: moesten de toestel naar de telefoonwinkel brengen daar laten maken en de kosten die kregen wij volledig terug konden zelfs de prijs voor een nieuw toestel krijgen als het niet gemaakt kont worden ;)

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

een bb die vochtschade heeft is een BER- toestel oftewel beyond economical repair, wat betekend het maken isduurder als een nieuwe.

Daar hoeft geen onderzoek aan te pas te komen! is een feit.
    Je eigen aanprakelijkheid verz. is hier voor even bellen, waarschijnlijk willen ze een bewijs van de winkel dat hij echt vochtschade heeft en een briefpapier met stempel en handtekening waar de nieuw waarde van het toestel op staat.
    Gewoon even je verz. bellen of in de voorwaarden kijken.

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @mimi83,
    Dit valt sowieso niet onder de aansprakelijkheidsverzekering (gezinsleden onder elkaar).

Je moet even kijken wat voor dekking je op je inboedelverzekering hebt. Heb je een All Risk dekking, dan is dit verzekerd (mits het in/om huis is gebeurd)!

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik heb een zelfde soort drama gehad met mijn BB 9700 (twee weken oud :(). In de tas met een kuipje boter bij 30 graden is geen goede combi. Verzekering wilde het niet dekken (nalatigheid).

Ben toen naar een Turks telefoonwinkeltje gegaan en daar heb ik hem voor 80 euro geruild tegen een curve. Zij lappen de Bold weer helemaal op en verkopen hem. nou was bij mij alleen het display kapot. Weet natuurlijk niet hoe bij jou de schade is.

Succes, maar richt niet alle pijlen op de verzekering. Die zijn hier ook niet al te happig op.

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    even naar je inboedel verzekering bellen. Dan naar een telefoon winkel gaan en informatie vragen...

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dank voor jullie meedenken!

Die van de rijst heb ik ook gezien! whahaha, ik weet nou niet of dat echt de oplossing is bij plakkerige diksap...

Intussen ook even contact gehad met mijn tussenpersoon van onze verzekering. Zij wist mij gerust te stellen dat het naar alle waarschijnlijkheid gedekt is door mijn inboedelverzekering. Aegon schijnt een hele uitgebreide dekking te hebben.
    Ik moet even langs een electronica winkel voor een verklaring dat het toestel onbruikbaar is en samen met dat en de aankoopbon opsturen. Dan wordt er waarschijnlijk een uitbetaling gedaan!
    Ik hoop het echt, want een nieuwe is wel heel duur...

13. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ooh wat balen zeg!! Ik doe mijn bb ook vaak bij flesjes enzo in de tas, maar dat laat ik voortaan dus ook maar.
    Heb je de batterij er al eens uitgehaald?

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh Maddie, echt niet doen hoor! Vooral niet als je een Avent beker hebt!
    Ik ga trouwens ook een klacht indienen bij Avent als is het alleen maar om mijn frustratie even kwijt te kunnen!
    Batterij heb ik er al uit gehad, net als de sim en de geheugenkaart (deze werkt ook niet meer, gelukkig vh weekend alle foto's nog op de computer gezet!).
    Ik denk dat de diksap er helemaal ingesijpeld is en kortsluiting heeft veroorzaakt...

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Gelukkig ben je goed verzekerd!

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Je had m direct uit moeten zetten en uit elkaar moeten halen, nu is het een verloren zaak. Balen joh!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    andere tip. ik doe echt nooit meer losse flesjes bekkers of wat voor afsluitbaars ook in me tas. ik doe er altijd een zakje om heen. wat een elede veroorzaakt dat toch

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Denk dat het met diksap altijd een verloren zaak is..
    Met water kan je idd nog wat truukjes uit halen maar dat droogt volledig op. diksap gaat plakken en overal omheen zit. komt never nooit meer goed.

gelukkig ben je goed verzekerd.

Deel Deze Pagina