Hoihoi dames, ik ben bijna 16 weken zwanger van mijn 2e kindje en ik vroeg me af of ik zonder problemen na het haar verven ook highlights kan laten doen bij de kapper? Ik weet dat verven geen kwaad kan, maar vallen door de hormonen de highlights niet anders uit? Ik wil er nl niet als een gemeleerde gek bij lopen
ik kom net vd kapper terug,met highlights. heb ze 7 weken geleden ook laten zetten,en ik zag geen verschil met vorige keren...
volgens mij is het per persoon verschillend. met haar kleuren heb ik nooit geen problemen gehad wel met permanenten...dat pakte amper en was er zo weer uit
highlights gaan eigenlijk altijd goed. omdat dit door middel van ontkleuren gebeurt. verf je haar dan heb je de kans dat het iets anders uitpakt maar dit is ook niet dramatisch hoor. Ik ben zelf kapster en heb nog nooit bij een klant meegemaakt dat de haarkleur heel anders uitviel dan de bedoeling was. wel ooit dat hij langer moet zitten voor het pakt.
heb toevallig vanmiddag highlights laten zetten, blond, zoals altijd, en is gewoon goed hoor, niks aan te zien!