Mijn zoon heeft verf in zijn jas. Hoe kan ik het eruit krijgen? Ik heb er al terpentine op gedaan maar daarmee gaat het er niet af.
vaak is dat klaar... heb het zelf ook met kleding van zoon gehad... was geen redde meer aan.. wat voor soort verf is het? als het kinderverf is zou je billedoekjes kunnen proberen.. maar verf verf is klaar..
Ja, dat dacht ik al. Hij is ergens langs een kozijn gelopen dat pas geverfd is. Gelukkig zit het op de achterkant op schouderhoogte en valt niet erg op. Denk ook dat het er niet meer af kan.
Wasbenzine of terpentine idd, en anders is het een verloren zaak als het al ingetrokken is, helaas...
Hier poosje terug gehad met t-shirtje van dochter. We waren op haar kamer aan het verven, pakte ze een roller vast (acrylverf), en veegde haar handjes af aan haar shirt. Direct shirtje uit gedaan en uitgespoeld onder de kraan, maar ging er dus mooi niet meer uit..
bedankt voor de reacties. Het is er iid al goed ingetrokken. Zag het pas veel later. Het is dan niet anders.
hier ook gehad met blauwe buitenverf op de witte bekleding van mijn kinderwagen met ossengal zeep heb ik het er helemaal uitgekregen