Kunnen jullie me helpen mn broertje trouwt volgende week en nu heb ik met mn zoontje allemaal handjes gemaakt en op elk handje wil ik een tekst zetten. Ik heb al veel eluk, gefeliciteerd,voor altijd verbonden
Twee harten smelten samen... Waar liefde tintelt, bruist het bestaan liefde is allesomvattend Alleen, samen, compleet vanaf vandaag is het Wij zoiets?
Nou iets van een reactie zou ik wel fatsoenlijk vinden. Ik heb best wel m'n best gedaan om iets voor je te vinden
Irritant is dat wanneer mensen dat doen, hè? Ik merk dat helaas wel vaker hier op het forum, dan vertel je iets en doe je moeite voor iemand, en die persoon reageert gewoon verder helemaal niet. BLEGH
nee in andere topics wel reageren maar in je eigen niet. TS is gewoon online geweest en actief. Misschien vergeten dat dit topic er was? Natuurlijk ben je vrij om niet meer te reageren. Maar het is wel een beetje raar als je advies vraagt dat je er verder dan niet meer op terug komt. Toch?
Tsja, het is net het echte leven: de een bedankt je uitvoerig als je iets voor ze doet en bij de ander kan er nog geen "dank je" van af Ben zelf inmiddels op het punt, dat ik geen "dank je" meer verwacht en moet zeggen dat dat een hoop energie scheelt