Hey meiden, aangezien ik eind deze week begin met een lijn programma wil ff voor de laatste keer een lekkere cake eten .. Nou wil ik er eentje zelf maken en heb alles in huis behalve bakpoeder .... Word je cake niet goed als er geen bakpoeder in zit ? Of kan ik hem gewoon maken zonder die bakpoeder ? heb het recept via deze link .. Recept Basisrecept Voor Cakebeslag op Smulweb.nl
moet je zelfrijzendbakmeel of cakemeel gebruiken. Gewone bloem zonder bakpoeder wordt een lage hard koek.
Ik denk eigenlijk niet dat het kan zonder bakpoeder. Je zou wel een boterkoek kunnen maken, daar heb je wel alleen bloem en suiker en boter en zo voor nodig. eetsmakelijk.
ik vind dat beslag zelfs zo lekker hmmm... as mams cake bakte wilde ik en mijn zusje de bak leegsmullen en mam deed graag mee.
Ik ben ook gek op beslag. Alleen moet ik nu wel oppassen met het zwanger worden, dat ik geen rauw ei eet. Want dat zit ook vaak door je beslag heen. Wij maakten vroeger altijd ruzie thuis wie van de vier de schaal uit mocht likken, wie de kloppers mocht aflikken en wie de lepel.
Ik gebruik altijd gewoon bloem voor cake 200 g bloem 200 g suiker 200 g boter 5 eieren zakje vanillesuiker Jummie!!
je kan ook cake maken (wel biscuit) dan doe je per ei 30 gram bloem en 30 gram suiker en een snufje zout ei en suiker mixen tot je een goed beslag heb waar je pieken van kan trekken dan de bloem er door heen spatelen en dan de over ik op 180 graden bij 5 eieren 50 min
Daarom en ik ben van plan om na de opnames ook gewoon strak door te lijnen tot dat ik minimaal 40 kilo kwijt ben dus ik geniet er nu nog ff van ... Deze week is nog rommelig want dan filmen ze juist al mijn slechte gewoontes maar vanaf zaterdag gaan we strak beginnen ... en dan wil ik voorlopig geen vette shit in mijn huis :d