Ik begin mij een beetje zorgen te maken. Voel vanaf zaterdag al geen bewegingen meer in mijn buik Het is mijn eerste zwangerschap en weet dus niet of dit normaal is, ik voelde mijn kindje eerst elke dag wel schoppen en bewegen, en van de een op de andere dag voel ik niks meer....??? Is dit normaal? Zijn er meer hier die dit herkennen.. Ik denk dat ik dadelijk toch de poli ga bellen
Ik voel de kleine meerdere malen per dag, dus echt even bellen hoor! Vanaf zaterdag al niks meer gevoeld vind ik toch wel zorgwekkend klinken. Sterkte, en echt bellen hoor!!
Volgends mij moet je je baby toch wel iedere dag voelen. Of hij/zij kan niet zo goed tegen de hitte. Ik zou voor de zekerheid toch even naar je vk gaan...
Ik geloof dat je met deze termijn wel vaker de kleine een dag niet voelt, maar zeker weten doe ik het niet. Ik zou in ieder geval gewoon even bellen!
Idd even bellen. Hoeft trouwens niet direct iets te zijn hoor. Kan heel goed dat je baby bijvoorbeeld anders ligt waardoor je hem niet meer voelt nu. Heb dat ook gehad, ineens voelde ik niks meer en na 2 dagen een gewurm en gedraai in m'n buik en sindsdien weer elke dag.
Ik had vorige week het zelfde als jij. Ik heb het eerst hier op het forum bij de vk gevraagd en die vertelde mij dat je de baby met 28 weken echt elke dag moet gaan voelen. Deze week voel ik de baby weer wat meer. Ik heb ook zo'n ketting gekocht met zo'n balletje en daar reageert hij op. Maar als je ongerust moet je gewoon even bellen naar de vk. Groetjes fluffi
vanaf 28 weken moet je het idd elke dag voelen maar daarvoor hoeft dus niet maar zou in jou geval wel even aan de bel trekken hoor
heb je je beebje hiervoor dan goed gevoeld? vanaf 28 weken moet je je beebje idd elke dag een keer voelen ik zou anders toch even voor de zekerheid bellen of heb je dat ondertussen al gedaan?
Zeker even bellen! Ik neem aan dat je je baby hiervoor wel vaak voelde? Je hoeft inderdaad pas met 28 weken de baby elke dag te voelen maar als je hem ineens heel weinig voelt ten opzichte van eerdere dagen zou ik altijd bellen. Ik hoop dat je inmiddels je vk hebt gesproken!
Lees nu net de berichtjes. Hoop dat je inmiddels gebeld hebt en voor een CTG naar het ziekenhuis bent door verwezen ter controle! En dat alles goed blijkt te zijn natuurlijk!
laatste activiteit van tammetje was om 13.30, dus ik denk dat ze wel gebeld heeft en nu in het ziekenhuis is. Hoop dat het goed gaat..