keigaaf dit zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik vind banketbakkersroom met jam eruggggggg lekker... Heb je ook een thema? Kun je mooi 2 kleuren in terug laten komen...
volgens mij wordt deze cake in de magnetron gemaakt, is wel makkelijker hoef je niet een hoop aan te passen qua snijden en zo
Sanjor. Ik maak of koop gewoon hele cakes en die snij ik in plakken van 1 cm en daar druk ik rondjes uit die in de glazen passen. Die doe ik er na het bakken dan in. Samy. Ik heb niet echt een thema. Maar twee kleurtjes is wel leuk. Ik heb juist super leuke strikjes bij de action gekocht dus die ga ik er voor gebruiken.
Ohh zo Dan moet het wel precies passen. Maar kan ookn niet anders denk ik.. Want je moet die vulling er ook nog tussen doen
ja dat kan je hebt bij de c1000 en ah cake voor in de magnetron. is 10 minuten werk..ik moest ook ff denken toen ik dat las maar echt google maar eens
En nog de vraag of ik het al 's morgens kan maken zonder dat het zacht wordt door de vulling? De jam en de kersenvulling kan er wel ter plekke op.
Als je 30 potjes moet vullen zou ik een lekkere cake kopen en juist extra aandacht aan de vulling geven....dat neemt ook extra tijd in beslag...
je kan het gewoon 's morgens maken hoor dan trekt die smaak ook in die cake dat is echt geen probleem, persoonlijk vind ik dat lekkerder dan wanneer je vulling hebt en dan gewoon droge cake. Een echte lekkere cake mmjah nog niet tegengekomen ben meer voor chococake enzo dus kan ik je niet mee helpen. Wat trouwens ook leuk is, een chococake met chocomouse en slagroom mmm voor de echte chocoliefhebber hihi
ja die cake uit de magnetron is lekker smaakt gewoon hetzelfde als andere.. je hebt een pak volgens mij van home made en daar staat op heteluchtoven,gasoven,en magnetron.. ook kun je de brownie van homemade in de magnetron doen.
Cake in a jar! Ik heb ze nog niet gemaakt maar ze staan wel op mijn to-do list. Je kunt ze ook vullen met stukjes cake, ♥ The Paper Mama: 50 DIY Days with Acute Designs: Cake in a Jar of met trifle. recipe – summer berry trifle
Stukjes is ook wel handig ja. Ik dacht nog ik maak gewoon een bodempje met stukjes cake, laagje vulling en nog een laagje cake. Die van die tweede link zien er lekker uit!! Mmmm Ik heb zo zin om ze te maken!!
Ik krijg er ook zin in om ze te maken Mijn moeder heeft een hele verzameling met potjes dus die hoef ik ook niet te zoeken.
wat een super gaaf ideee!! dit ga ik als traktatie voor de leidster maken als me dochter jarig is denk ik!