Goed idee zeg!!!! Heb 3 december een spellenavond hier en denk dat ik de hollandse variant ga maken... Nu nog even bedenken waar ik het dan mee ga vullen LOL......
Op die site die in dit topic gegeven wordt staan heel veel soorten vullingen. Echt een goede tip om te kijken!
Om het nog moeilijker te maken.... Je kunt ook cake wecken in klik-klak potjes Leuk idee, ben benieuwd naar je resultaat.
ik vind trouwens de boerencakemix van honig erg lekker. die home made vind ik niet zo super. Mis ik net dat beetje extra. zal de groente/appelmoes potjes ook maar opbergen in het vervolg, ik vind dit zo'n superleuk idee!
Super leuk!! En dan die lepel eraan vast. En die sticker bovenop. Enjoy is een goede tip om op een kaartje met een lintje eraan vast te zetten of op een etiketje.
Vanmorgen allemaal leuke verschillende glaasjes gekocht bij de kringloop. Een stuk of 18, dan heb ik zelf nog bowlglazen en wijnglazen die ik er voor ga gebruiken. Dus komt goed. Ik was bij de kringloop 4,50 kwijt!
ik ga morgen eens kijken (heb gisteren wat olvarit potjes meegenomen) wat ik ga maken! super leuke dingen gezien al hier!
Hier de beloofde foto's. Niet zo mooi geworden als het origineel... wel lekker. Vooral de zwitserse room. De toblerone vulling was een beetje een flop. Op zich wel te eten. Bekijk bijlage 203508 Bekijk bijlage 203509
Ziet er echt super uit, Liedje!! Nog van harte trouwens! Ik ben van plan je ideetje te 'pikken', want ik wil a.s. maandag iets leuks maken voor de juffen op het KDV. Vandaag was al het sinterklaas snoepgoed 50% afgeprijsd. Daar moet wel iets van te maken zijn. Dus als je nog meer goede ideeen hebt...
Dank jullie wel. En die zwitserse room van banketbakkersroom met slagroom was super makkelijk. En het was heerlijk in combinatie met de kersenvlaaivulling. Pluutje. op de site lekkerstetaarten.nl staan heel veel vullingen. Ook met speculaas geloof ik. Succes! Show je ook jouw resultaat?
Hier ook net geprobeerd. Ik ben begonnen met cake daarop jam daarop versnipperde lange vinger daarop cake en jam daarop geitenyoghurt gemixt met vanille pudding daarop cake en nog een beetje yoghurt en daarop kleine stukje kiwi ... reacties MMMMMM Thx voor de tip dit is een echt een super idee!!!