Cake in een potje. Tips?

Discussion in 'De lounge' started by liedjepiedje, Nov 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Ik zou het persoonlijk niet langer dan 2 a 3 dagen bewaren maar heb geen ervaring met het langer bewaren.

2. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Haha dat is toevallig.... Op zoek naar leuke recepten zag ik op die site: chocoladecake, botercreme (of slagroom) en kersenvlaaivulling....Jummmi. Vraag me wel af of de slagroom dan niet gaat inzakken (maar daarvoor gebruik je zeker de versteviger waar eerder over gesproken is hier)
    Het idee van hier met de citroenkwark is ook leuk en lekker makkelijk!
    Wie heeft er nog meer recepten weten te scoren?
    Zou het niet langer dan 2 dagen bewaren...

3. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ow ja en heb nog een tip: koop kleine potjes groenten in de winkel (kleinste formaat) als je er meerdere neemt heb je genoeg groenten voor de avond en hou je leuke glazen potjes over, zo in de vaatwasser en keer op keer te gebruiken....

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Dat is wel een goede Knor. Ik gebruik regelmatig die potjes als mijn man weg is voor werk.

5. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Zie mijn post van gisteren over inzakken van slagroom... iemand die het weet?

6. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Knor: Bij mij is de slagroom helemaal niet ingezakt.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Leuk allemaal zeg!

Ik vraag me af: zou zoiets ook leuk zijn als traktatie op het KDV? Of krijg ik dan boze moeders over me heen omdat het te ongezond is voor hun kids?

En waar zou je stickertjes kunnen laten maken voor op de deksel? Ik wil er dan de naam van mijn zoon en zijn leeftijd op hebben.

8. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Een zakje snoep of zakje chips is ook ongezond. Vind zon cake in potje niet exteem ongezond... Bijv met kwark oid zoals eerder hier genoemd.
    Goeie vraag van de stickers, ook leuk om er bijv een sticker van fruit op te doen. Heb vorig jaar ronde stickers laten maken met naam maar weet echt niet meer waar.... Zal nog eens even diep nadenken.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Romy: Het is maar net waar je ze mee vult of ze ongezond zijn. Je kan ze met kwark en fruit vullen en misschien niet te groot maken. IK heb geen stickers voor de deksels gebruikt maar de labels zelf geprint en erop geplakt met tape.

Share This Page