cake niet goed gaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frutseltje, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frutseltje

21 sep 2008
    80
    0
    6
    Ik heb vanmiddag met mijn dochter cakejes gebakken, de meesten waren goed gaar, nu heb ik er net eentje op en die was nog een beetje papperig onderin, kan dit kwaad voor de baby?

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    neej hoor; je mag ook gewoon zacht gekookte ei eten; je hebt alleen natuurlijk met zachtgekookte eieren/rauw ei etc zelf het risico op salmonella; maar dat kan GEEN kwaad voor je baby!

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb gisterenavond toevallig in de wij jonge ouders gelezen dat je juist geen rauwe ei mag eten.
    Weet alleen niet waarom dat was, zal straks nog even lezen.

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik lees net dat het niet kwaad kan voor je ongeboren kindje maar omdat je lichaam want minder sterk is heb je meer kans om die bacterie om te lopen en er goed ziek van te worden.

5. frutseltje

21 sep 2008
    80
    0
    6
    Bedankt voor jullie reacties, ik ben weer wat gerustgesteldt. De cakejes hebben wel ruim een uur in de oven gestaan, dus ik hoop dat dat voldoende was, was ook de eerste keer dat ik ze maakte. De volgende keer nog maar ietsjes langer :)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik denk dan dat de kans heel klein is dat je een bacterie hebt opgelopen. De cake heef er toch lang in gezeten

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Dat denk ik ook, het is toch goed verhit geweest..

Deel Deze Pagina