Wie Wii-t er door?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mychat, Mar 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mychat

mychat Actief lid

Jun 3, 2008
    214
    0
    0
    Wie Wii-t er ook door?
    Mijn schoonzusje heeft enorme spierpijn (ik denk dat je beter bandenpijn kunt zeggen) door het Wii-en.

Ik had nog gezegd, niet trainen/ sporten, als je dat normaal niet doet.

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Ik wii gewoon door hoor. Alleen geen sportspellen op het moment. Dat is meer omdat ik veel last van mijn rug heb, dan voor het zwanger zijn.

Denk niet dat spierpijn kwaad kan hoor. Bandenpijn krijg je trouwens niet van sporten, dat krijg je omdat je baarmoeder groeit en alles eromheen dus mee zal moeten.

3. 894hi

894hi Niet meer actief

ik doe gewon nog als ik zin eb aan wii fit mja stop wel waneer je lichaam aangeeft dat het niet meer gaat

4. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    je mag gewoon wiien hoor
    maar misschien moet ze het in mindere maten doen als ze last heeft.
    luister naar je lichaam zeggen ze toch altijd?

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb denk ik tot 4,5-5 maanden op de crosstrainer gestaan elke dag (3 keer 5 minuutjes dus niet heel veel maar heb ook ME/CVS dus kan niet meer eigenlijk) tot ik steeds harde buiken ervan kreeg toen opgehouden ermee..

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt wel degelijk bandenpijn krijgen door sporten hoor! ik ben met 14 weken al gestopt met step aerobic omdat mijn banden er echt pijn van gingen doen.

7. Brien24

Brien24 Actief lid

Jul 12, 2008
    149
    0
    0
    Ik heb tot week 32 ofzo nog lekker op de wii fit gestaan tot op een gegeven moment ik me niet lekker voelde erop maar gewoon de losse spellen doe ik wel alleen de wii fit laat ik even staan!

Share This Page