Ik heb ooit fudge uit de slowcooker gemaakt. Was erg lekker. Had een recept van internet gehaald, maar geen idee meer welk recept.
Ik heb wel eens pinda rotjes gemaakt. Chocolade laten smelten in de slowcooker, pinda's erdoor roeren en dan in hoopjes laten uitharden op bakpapier, maar goed dat is niet echt bakken. Ik wilde een keer appel crumble maken, maar het is er om 1 of andere reden nog nooit van gekomen. Lees wel even mee, nu eerst verhuizen maar houd van bakken dus kan ik over een poosje aan de slag.
Via slowcooker Facebook lees ik veel over fudge en een slowiebol. Beide heb ik nog niet geprobeerd maar iedereen op die facebookgroep is er enthousiast over
Ik heb laatst in de crockpot express (dus onder druk) een cheesecake gemaakt. Die was erg lekker! Dat kan ook met een slowcooker denk ik, zal alleen wat langer duren?
Ik heb wel eens Oreo cheesecake gemaakt in de slowcooker, was erg lekker. Moest wel de (tulband) vorm in de slowcooker in een laagje water staan. In mijn huidige slowcooker past dat niet.
Nog nooit iets van taart gemaajt in de slowcooker. Stoofpeertjes komen het dichtste in de buurt, ik lees mee!
Een appel cobbler heb ik wel eens gemaakt. Was toen zo'n hype op het facebookgroepje wat gaat over de slowcooker.