zijn er hier nog die gebruik maken van een doppler? Heb mijne van vorige zwangerschap teruggevonden. Kon het natuurlijk niet laten om te proberen maar ik hoorde niks. Ben bijna 10w dus nog veel te vroeg natuurlijk. Maar had al eens gelezen dat sommigen wel het hartje zo vroeg konden vinden.
Ik heb een angelsound liggen, vorige zwangerschap heel veel aan gehad qua geruststelling omdat ik regelmatig bloedverlies had. Kan nu niet wachten tot ik m kan gebruiken, maar 7 weken is helemaal nog te vroeg
Had m vorige week al maar was echr geluk hoor nu lukt t me niet meer haha. Hoor op 10 verschillende manieren mijn eigen hartslag en me darmen. Maar vorige week zwom hij gelukkig even voorbij onmisbaar.
Ik ben bijna 13weken en heb hem nogmaar 1 keer gevonden. Denk op exact 12 weken. Sindsdien wel nogmaar 1 keer geprobeerd.
Haha ja dat is het 'gevaar' met die dingen he... Zou me er iig niet te druk om maken als je niets kan vinden hoor! Ik heb het geluk dat mijn bm blijkbaar erg naarvoren ligt oid want met 9wk kon ik hem, met wat zoeken, vinden.
Ik had me voorgenomen me nooit druk te maken als ik het niet vond bij aanschaf van dat ding. Zie het meer als speelgoed ofzo iets. Het is.me.tot nu toe gelukt. Heb ook op 9w geprobeerd.
Ik heb em vandaag gebruikt wn heel even het hartje van de beeb gehoord. Hij zwom even voorbij denk ik daarna niet meer gevonden. Ik probeer ook volgende week pas weer
Ik heb het hartje met 10 weken kunnen vinden na heeel lang zoeken. Nu 13 weken en nog steeds wisselend, de ene keer vind ik het hartje heel snel, de andere keer is de kleine verstoppertje aan het spelen en dan vind ik niets. Dus ik zou je niet al te druk maken en gewoon regelmatig even proberen.
Ik heb er een gekregen van iemand maar durf hem eigenlijk niet te gebruiken. Ben zo bang dat ik helemaal in de stress schiet als ik het niet kan vinden. Laat hem dus nog maar even liggen denk ik
Ik heb het hartje met 9,3 gevonden. Elke keer overigens.. Ik heb het geluk dat de placenta achter ligt en de baby dus vaak goed ligt voor de angelsound
Ik heb de Luvion deluxe doppler. Wel wat duurder (maar van marktplaats), maar IDEAAL! Vanaf 13 weken gebruikt en nog nooit problemen gehad met hartje vinden, met placenta voor. Weet overigens niet of het uitmaakt hoe je placenta ligt, hoor. Volgens mij gaan die golven er gewoon doorheen? Maar je hoort ook bewegingen, dat is zo grappig. Totdat ik de baby kon voelen heb ik iedere avond even een minuutje geluisterd, zo geruststellend Voordeel van ook bewegingen horen is ook al kun je het hartje niet vinden, dan hoor je de bewegingen dus is ook al geruststellend! groetjes Patricia
Hier het hartje gehoord met 10.5. Wel heel laag en hard duwen.. Nu gebruik ik de angelsound eigenlijk nooit meer omdat ik de beeb voel.
Hier v.a. 15w ongeveer het hartje gevonden en was ook daarna nog flink zoeken. Het zkh had me wel gewaarschuwd dat alles niet zo goed lag voor die dingen (en om de baby te voelen). Ik vond het vooral fijn om de oudste zo ook te betrekken bij de zw.schap. Vermits ik intussen bevallen ben en er geen volgende in de planning zit, tijd om 'm weg te doen.