Heb ik toch gezegd is erruuuug lekker Probleem is omdat het zo snel klaar is zou je het bijna elke dag etenen dat is weer slecht voor de lijn natuurlijk
LOL . Ik moet het maar vast op het boodschappenlijstje schrijven anders vergeet ik het alsnog. Manlief is zaterdagavond waarschijnlijk weg en dan kan ik mezelf lekker even verwennen .
Mja met cacao heb ik dat eens gedaan... Was geen enorm succes.cake was heel machtig en vooral erg zwaar op de maag.
OMG en BEDANKT de website is opgeslagen en ik voel de kilo's er nu al aan hoppen ... dank dank ... NOT ... jawel hoor ... bah bah ... was ik maar allergisch voor dit soort SHIT!!! Gelukkig zijn de winkels dicht hier anders had ik het NU nog gemaakt DAMNN
Laatste ei geofferd... Moet het toch even proberen voordat ik het aan de kinders geef. Overigens is dit wel genoeg voor 3 mokken
Ik ga het straks ook proberen Ben heel benieuwd! (ik hoop ergens dat het mislukt of heel vies is zodat ik niet altijd wat in huis heb om in een paar minuten een calorieenbom te maken)
@maja: ik heb hier een flinke soepkop gebruikt en die zat meer dan vol... Ik heb ook een deel in een beker geschept.... Dus eh.. Succes! Overigens was de beker te lang geweest... De soepkop daarentegen was perfect
zit nu op de bank................'zal ik?'...............'nee toch maar niet, heb ook al een snickers opgevroten vandaag'.............'of toch even proberen?'............................................'whaaaaaaaaaaaaaaa!'....!!! maar ik ga sterk zijn, en t niet maken, wil je nooooooooooit meer dit soort recepten hier dumpen? of misschien moet ik topics waarin 'nutella & cake' in voorkomt maar niet meer lezen.... toch maar eens kijken of er nog 3 eetlepels nutella in de pot zitten.....
Ik heb het gemaakt . Het was lekker!!! (Wel erg machtig ) Vind het wel een leuk idee voor de kerst. In kleine senseo kopjes met een bolletje ijs en wat vers fruit erbij, jammie!