Lenen bij Kredietbank Nederland; ervaringen?

Discussion in 'De lounge' started by MoedervanSafia, Sep 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Hoi allemaal,

Wegens verschillende redenen (met bespreking geweest met de gemeente) wil ik een bedrag lenen bij het Kredietbank om de open rekeningen te kunnen dichten. Enkel heb ik nog nooit van mijn leven geld geleend en ik heb geen ervaring hiermee?

Bij de bank vragen ze hoge rente, maar bij de kredietbank houden ze rekening mee als je met het geld je schulden aflost.

Het lijkt mij veel fijner om één schuldeiser te hebben, dan meerdere en al die brieven die maar binnenkomen.

Liever anoniem? Pb me maar :)

Ik ga verder niet dieper in de details. :)

2. Als ik het goed begrijp is dit wat vroeger de gemeentelijke kredietbank was?

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Maar wat wil je weten dan? Je kunt beter een afspraak maken bij de GKB van je gemeente.

Wij verwijzen klanten met hoge schulden vaak naar GKB om te bekijken wat zij voor de klanten kunnen betekenen.

4. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Sommige gemeentes hebben geen eigen kredietbank maar hebben een contract met de Nederlandse Kredietbank.

Ts, op hun site staat redelijk duidelijk uitgelegd hoe het allemaal werkt. Als je meer duidelijkheid wil zou ik een afspraak plannen, juist met dit soort zaken is het behoorlijk persoons gebonden en dus niet vergelijkbaar met wat andere hebben.

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Oke, bedankt voor de informatie! :)

Share This Page