Hoi meiden, Ik ga aankomend weekend lekker helemaal alleen weg Even tijd voor mezelf. Nu zoek ik een leuk boek om mee te nemen, hebben jullie tips? Geen 50 tinten!
Ik heb erg genoten van de Fallen reeks van Lauren Kate en ook de vampire diaries vond ik erg leuk om te lezen. En niet te vergeten twillight natuurlijk hihi maar dit zijn alledrie toch een soort van fantasie boeken en als je daar niet van houd is er niet zo veel aan denk ik.
Karin Slaughter of duizend schitterende zonnen ( erg mooi ) jill Mansell schrijft ook hele leuke boeken lezen lekker weg
Ik ben nu "In mijn dromen" aan het lezen van Simone vd Vlugt. Leuk boek so far. De Fallen serie van Lauren Kate is idd ook erg leuk.
De boeken van Astrid harrewijn lijken erg op de shopoholic serie en vind ik erg leuk. Als je een spannend boek zoekt (detictive achtig) dan raad ik je springstof aan van liza marklund.
De boeken van de Hongerpelen Tess gerittsen zit wel een leesvolgorde in Tess Gerritsen op De Boekenplank Karin Slaughter ook een lees volgorde Karin Slaughter op De Boekenplank Niet vijftig tinten grijs want kan kom je niet aan je rust
Niet 50 tinten grijs want die heb ik al gelezen en vond ik niet zoveel aan Bedankt voor alle tips! Ik heb nu het eerste deel van de vampire diaries besteld, ik ben ook van plan om lekker te shoppen daar dus ik hoop dat ik het met 1 boek af kan