cakepops maken!?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

bedankt voor alle tips1 Heb er net een serie gebakken met cakemix, ze zijn vrij bleek straks even kijken of ze gaar zijn ;)

De fondant ogen op smeltchocola plakken?

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

dat heb ik dus ook, leek wel of ik rauwe cakemix ofzo at (iemand anders had ze gemaakt, ik heb ze zelf nog niet gemaakt namelijk) ik vind de echte cakestructuur juist lekker, geen moeshy balletje...

3. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    De oogjes plak je vast met een beetje chocolade of candy melts inderdaad. Op het plaatje in de link kun je het zien.

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een silliconen cakepop vorm gekocht bij de jumbo. Bij mij werkte het prima! Heb gewoon cakebeslag gemaakt en dan vul je de helft van de vormpjes met cakebeslag. Ik had ze toen ong 20/25 minuten in de oven.. ik weet niet meer op hoeveel graden.. de temperatuur die op het pak staat om een gewone cake te bkkrn was het geloof ik. Zodra ze klaar waren wipte ik ze gelijk uit de vorm en liet ze gewoon afkoelen in een schaal. Dan klein gaatje in prikken met een stokje. Dan het stokje dippen in smeltchocola Oid en dan t stokje weer in de cakepop duwen. Dan met de stokjes omhoog in de koelkast zetten zodat de chocola goed uithard. Ik heb ze toen versierd met marsepein. Had een lieveheersbeestje een bij en een muisje gemaakt. Zijn best leuk geworden toen.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Volgende gewoon cake meel hier dus. Geen kant en klaar pops.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier beide gemaakt maar verkruimeld vink er niks aan bah, dus ik maak ze ook met siliconenmatje alleen nog geprobeerd met smeltsnoep en cholola

Deel Deze Pagina