Hi! Binnenkort willen we een weekend weg met de kinderen. Zij zijn beide gek op wildwaterbanen en uiteraard ook van glijbanen. Weten jullie leuke vakantieparken, naast centerparcs, waar we dit kunnen vinden?
Duinrel heeft een mooi zwembad. En hof van saksen heeft ook een wild water baan en geweldige glijbaan. Verder center parcs in Frankrijk zeer grote zwembaden.
Deze wilde ik benoemen, Duinrell is echt top als je van glijbanen houdt. Alleen geen wildwaterbaan zoals je die van centerparcs kent, maar genoeg glijbanen/ lazy river etc.
Denk dat we deze eens gaan proberen. Qua prijs een stuk beter dan centerparcs en hof van saksen. En zoover recensies zijn ook best goed. Dankje voor de tip!
Tikibad in Duinrell! Was vroeger ook gek op zwemmen en glijbanen en daar heb je echt veel verschillende! Ik ging daar vroeger elk jaar een hele dag heen met mijn vader Duinrell heeft ook een vakantiepark en het zwembad ligt in het attractiepark, dus voor kinderen helemaal top.
Het zwembad in Joure heeff ook een wildwaterbaan! Tevens hebben ze een banden glijbaan en nog een glijbaan met licht en geluid. Het zwembad heet swimfun.
Tot nu toe vond ik centerparks altijd het leukst. Het Tikibad van Duinrell is ronduit smerig, ouderwets en behoorlijk koud water..
Ja, de laatste 2 x dat wij er waren was het ook echt smerig en een reden voor ons om niet meer terug te gaan.
Ja het tikibad is prijzig en druk ook, wij zijn daar niet eens naar binnen gegaan toen wij zagen hoe druk het was, haringen in een ton