Fijn dat het al bij al nog redelijk meegevallen is. En logisch dat je heel snel thuis was na je werk, zou ik ook hebben hoor. Heb je nog aan je leidinggevende gevraagd hoe je het had kunnen regelen als je sm niet had op kunnen passen? Misschien handig voor ooit.
Het gaat hier niet om een vete tussen schoonmoeder en schoondochter hoor... schoonmoeder vind haar andere zoon en diens zoontje veel belangrijker als de man van TS en haar zoontje.
yup! De klik is er gewoon niet, veel te veel gebeurt, niet alleen tegen over mijn zoontke, maar ook mn man heeft ze veel verdriet gedaan en nog steeds vreet t aan hem! Heb de afgelopen maanden mn beste beentjes voort gezet, maar daarna een trap na krijgen is niet leuk. Dus hoi, koffie en doei eens in de 2 weken is voldoende (uitzondering hoor ).
Dit had ik wel willen doen, maar zodra t 13u was ben ik naar huis gesjeest Morgen even vragen, heb toch een tussentijds babbeltje met m
vervelende situatie dan met je sm maar als je al zo vaak je best hebt gedaan en dan steeds een trap na krijgt dan is het wel logisch. Dan vindt ik het best nog wel stoer van je dat je alsnog 1x in de 2 weken haar ziet.