Hoi dames, natuurlijk kon ik mijn geduld weer niet bewaren en heb straks een testje gedaan van Healtypharm (paars handvat). Ik voel me echt beroerd en heb, naar mijn idee, veel symptomen die op een zwangerschap duiden....of het is omdat ik ontzettend veel gewerkt heb de laatste week ( 7 dagen achtereen) maargoed, even een vraag. Toen ik de strip 5 sec onder de urinestraal gehouden had, stond er direct een roze streep in het zwangerschapvakje zeg maar, daarna verdween deze weer (1sec) en nu is het een witte streep, je ziet hem goed en in het licht houdend zie je hem ook! Dit heb ik nog nooit eerder gehad met een test dus....wie ow wie komt dat bekend voor en wat had het bij jullie uiteindelijk voor uitslag? Ik ben niet wanhopig hoor, wil alleen duidelijkheid. Heb al gezocht op deze site en op google maar geen dingen gevonden. Thx! Ellen
heb ik ook gehad met die test en het spijt me te zeggen dat die vals positief geeft, sorry. ik heb e meerdere van at merk gedaan, mar doe dat dus nooit weer