Hallo meiden, Na 7 mislukte IUI's zijn wij doorverwezen voor IVF. We hebben gekozen voor het Radboud in Nijmegen. Heb totaal geen ervaring met IVF, danwel met Nijmegen. Vanmorgen de brief in de bus en de intake is vrij snel al, 14 maart! Niet verwacht, wel fijn! Wat zijn jullie ervaringen met Nijmegen? Zijn er nog meer meiden die in Nijmegen lopen en het leuk vinden te kletsen hier? Kan zo snel even geen ander topic vinden. Mocht dat er zijn en mag ik me aansluiten, hoor ik dat graag
Nog geen ervaring, maar die gaat er binnenkort komen. Laatste iui is mislukt en we gaan nu verder met IVF. We lopen in Rijnstate, zij gaan nu voor het eerst samenwerken met het Radboud voor de IVF. Ik lees graag mee!
Wij hebben er ICSI gedaan en gisteren cryo tp. Super tevreden over Nijmegen. Hele lieve mensen daar ook op de fertiliteitspoli vind ik.
Wij zijn ook in Nijmegen geweest. Heel erg tevreden over personeel en artsen. Super fijne begeleiding. En zoals je in m'n banner kan zien zwanger van de 2de icsi poging
Wij doen ICSI in Nijmegen, binnenkort 1e cryo terugplaatsing. Erg lieve mensen allemaal, erg tevreden. Nu nog een positieve test!
Wat fijn om te lezen dat jullie zo positief zijn over Nijmegen! En gefeliciteerd voor alle zwangeren! Klopt het dat ze daar na 5 dagen pas een terugplaatsing doen in plaats van 3 dagen? Dat heeft zo zijn voordelen, begreep ik, er vallen juist in die dagen na de 3e dag nog embryo's af die het in de buik ook niet goed zouden doen? Ik ben minimale hormoonstimulatie "gewend" doordat we dus al IUI gedaan hebben. Daar had ik gelukkig weinig tot geen last van. Natuurlijk ga ik er straks veel meer bij krijgen. Hoe was dat bij jullie? Zie wel een beetje op tegen de punctie...Hoe is dit? Kun je er ook eventueel een roesje voor krijgen als je erom vraagt?
De verse terugplaatsing is op dag 3. De cryo gaat op dag 5 de vriezer in. De punctie vond ik meevallen, ik heb rapifen gekregen en de ochtend van de punctie een oxazepam. Heb je 14 maart een dag met allerlei onderzoeken en gesprekken?
Ja zo'n ochtend was het inderdaad. In feite niet veel bijzonders nog. Gegevens doorgenomen op juistheid, zaadmonster, bloedprikken en een echo gehad. Binnenkort terug voor de uitslagen. Maar wat een fijn ziekenhuis en lieve mensen werken daar. Eerste indruk is goed!
Ik loop ook bij het radboud en ben ook ontzettend tevreden met dat ziekenhuis! Wij hebben alleen een TESE- icsi behandeling gehad en nu 6 weken zwanger van de 2e poging! Maar ze zijn echt heel vriendelijk een meelevend.. en wat wij ook heel fijn vinden is dat je nooit lang hoeft te wachten! Echt een aanrader!
Mag ik in het verlengde hiervan wat vragen. Ik zit nu bij Rijnstate, dat is een transport ziekenhuis, en normaal werken ze samen met umc utrecht. Maar door de perikelen aldaar gaan ze nu ook samenwerken met radboud in Nijmegen. Ik vraag mij af of er een verschil is met het ivf lab in nijmegen ten op zicht van utrecht? Met googlen kom ik niet ver. Ik zou nu 1-2 maanden langer moeten wachten door de perikelen bij het umc. En als bij radboud sneller kan vind ik het geen punt. Moet alleen voor de terugplaatsing(en) dan een verre reis maken. Maar een goede vriendin van mij woont in Nijmegen.
Natassj, wauw gefeliciteerd!! Voel je je goed? Dat is erg fijn he, wij verwachtten ook een wachtlijst, maar die was er niet! Erg prettig. Aicirtap, met Utrecht heb ik geen ervaring, misschien iemand anders die toevallig dit onderwerp leest. Als je in Nijmegen snel terecht kunt, toch eens informeren? Hoe dat in z'n werk gaat daar? Fijn dat ook jij tevreden bent, Friesin! Doet me goed zulke positieve verhalen te lezen!
Breek even in.. Ook wij hebben in nijmegen gelopen. Wij zouden voor icsi gaan. Maar eerste behandeling had ik niet genoeg eitjes (te weinig hormonen) en was zonde als ik die behandeling door liet gaan. Wel was er 1 eitje dus die hebben ze gebruikt voor een iui en daar is onze zoon van gekomen nu 9 maanden oud. Ontzettend tevreden, daar hele lieve mensen. Mijn man ging vooral voor de warme chocolademelk
Ik ben ook tevreden over het Radboud. Je wordt snel geholpen en vriendelijke medewerkers. Wat ik iets minder vind is de verbouwing. Voor de man inleveren of produceren heeft toch iets minder privacy Mocht ik overstappen naar een ander ziekenhuis dan is het DLD gezien mijn AMH waarde.
5 jaar geleden waren wij er helemaal niet positief over en zijn we gauw vertrokken naar dusseldorf wat een verademing (ik spreek van 5 jaar geleden)
Wat is jou niet goed bevallen Juffie26? Lijkt me dan ook wel handig om te weten. Het nadeel wat ik hier wél zie, maar dat is richtlijn in NL en dus van de verzekering, is dat er max x dosering gegeven mag worden. In DLD heb je veel meer maatwerk van wat ik begrijp.
De uitslagen zijn inmiddels binnen: AMH is 0,9, wat volgens de arts neer komt op een eicelvoorraad van iemand van 38-39 jaar. Ik schrok hier enorm van. Ook het aantal zaadcellen bij man was bedroevend laag: 1 miljoen..Terwijl in vorige ziekenhuis deze waardes veel hoger lagen. Of hij ziek geweest was? Nou nee, vinden het zo vreemd. Onderzoek wordt in ieder geval herhaald. Wat is jullie ervaring met een laag/lager AMH? Ik ben echt doodsbang dat de stimulatie, moet het hoogste gaan spuiten, 225 IE. Zit nu in mijn menstruatiecyclus, als deze voorbij is, moet ik de pil gaan slikken en daarna beginnen met Duphaston..Ik vind het zo spannend allemaal..Hoop dat een tweede wondertje ons gegund is..