Ik vond het altijd een beetje russian roulette.. je weet het gewoon niet. Het enige wat je kan doen is alles "goed" doen en duimen wensen bidden en hopen.. Jij veel succes weer! Hopelijk lukt het
Maar is dit dan per poging, per tp, of gebaseerd op 3 pogingen in totaal? Ik begrijp die percentage berekeningen nooit. Als ik kijk bij bijvoorbeeld VU waar ik nu 'loop' dan zie je ook slagingspercentages online staan maar ik vraag me altijd af of dat dan per poging (dus 1 verse inclusief cryo tp's), per tp of voor 3 pogingen in totaal is?
39,3% Waarschijnlijk omdat ik al een keer op een natuurlijke manier zwanger ben geworden en een kind heb gebaard en door de reden dat ik nu niet meer natuurlijk zwanger kan worden. Maar een kansberekening is precies dat... het zegt zo weinig... feitelijk heb je altijd 50/50 kans, het lukt wel of het lukt niet...
Volgens mij gaan die percentages bij het VUMC over alle (verse) ivf pogingen per jaar en hoeveel er daarvan slagen. Dat percentage wijkt altijd af van individuele gevallen omdat het natuurlijk nogal uitmaakt waarom het zwanger worden niet lukt. Dat beinvloed de kansberekening. Het percentage voor cryo's ligt ook iets lager...
Vriendin van mij heeft 3 keer een verse ivf/ icsi poging gedaan en zij heeft 3 kindjes gekregen. Maar ik noem dat pure mazzel en een geluk voor haar ziekenhuis, want super voor hun statistieken. 😉
7,7 procent hahahaha 😅 Ik had niet anders verwacht. Trouwens ik heb de ziekte van Lyme,daar kan dat ding ook niet veel mee.