ik heb erg last van me buik als ik erop lig en als iemand me port of me buik aanraakt, ook is me buik hard, ik ben nu iets meer dan 2weken gestopt met de pil, had een test gedaan was negatief, toch hou ik last van me buik?wat zou het kunnen zijn?
kan vanalles zijn ontpillen cyste gewoon maag darm. als je het niet vertouwd gewoon ff bij de arts langs dan heb je het snelst resultaat.
Het kan goed komen van de pil hoor ik had er ook 2 dagen last van toe ik gestopt was met de pil. maar tis nu over! Kijk het nog ff aan en anders ff naar de HA! Succes! Liefs Maaike
als je 2 weken geleden gestopt bent met de pil heeft het nu geen enkele zin om te testen want dan zou je nu rond je eisprong zitten. je kan testen vanaf dat je je menstruatie verwacht veel succes en kijk en lees hier op het forum, daar leer je veel van
Ik had er ook last van na de pil. Ook rond de tijd na 2 weken stoppen. Het hield een kleine week aan. Dus ik denk dat het van het ontpillen komt. Je lichaam moet nu zelf ook op gang komen he. Daarom kan je ook een latere ongesteldheid verwachten dan voorheen. Houd daar ook maar rekening mee en test niet te vroeg, kost alleen maar geld .
Kan het ontpillen zijn. Had ik ook erg last van. Ik heb er ook last van als ik mijn eisprong heb, of als die moet komen, dat duurt meestal 2 tot 3 dagen en dan is het weer over. Kijk het nog even aan, als het te lang duurt moet je wel ff langs de huisarts gaan.