Calculator

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door palmie, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoi Allemaal,

    In hoeverre is die calculator eigenlijk betrouwbaar en zijn er hier veel meiden die echt gaan klussen aan de hand van dat ding :)
    Als ik namelijk uitga van een cycles van 26 dagen dan is dus deze week mijn week ;)
    Ben zelf namelijk nogal met dat ding bezig en vraag me eigenlijk af in hoeverre in de enigste ben,soms zit ik gewoon wel 3-4 keer over te calculeren en de datas te controleren hahaha ;)

    Groetjes Palmie
     
  2. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Nou dan ben je niet de enige hoor! Dat doe ik ook vaak, best irritant! Maar ook wel logisch want als je iets heel graag wil wil je het zo snel mogelijk toch??? Ik kan nog niet zeggen dat ik echt aan het klussen ben aan de hand van de calculator maar als het dan zou gebeuren moet ik er wel aan denken. logisch toch??
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    hey ,
    Ik heb eigenlijk alleen maar een banner om dat ik het leuk vind staan :oops:
    Verder let ik niet zo op de vruchtbare dagen , wij klussen gewoon om de dag .
    Dan zit ik altijd goed , daar je eisprong wel eens 1 a 2 dagen eerder of later kan komen dan de calculator zegt ;)

    Groetjes Joyce
     
  4. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik heb deze keer via de calculator gewerkt. Ik weet dat je cyclus niet altijd hetzelfde hoeft te zijn, maar het is een fijne richtlijn. Toevallig klopte het deze maand precies met de telling! Ik voel namelijk mijn eisprong en die was precies op de dag dat door de calculator was aangegeven. Maar je kan het beter als richtlijn gebruiken en je er niet te veel op vastpinnen. (is mijn advies dan)

    Succes met zwanger worden! :D

    Liefs,

    Moontje
     
  5. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    JoyceD:
    Voelt het dan niet als een verplicht nummertje (om het zo maar te noemen), mijn man zou echt niet vrolijk worden als we om de dag zouden klussen.
     
  6. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Thanksss,tja helaas weet ik niet zeker hoe mijn eisprong voelt,wist ik het maar. :oops:
    Voel rond die tijd wel allemaal kleine rare pijntjes maar ja heb er nooit bij stil gestaan of dat je eisprong is,ga er deze week toch eens op letten ;)
    Maar inderdaad ik moet ook af en toe heel erg oppassen dat het geen obsessie word!

    Wens jullie ook heel veel succes :D
     
  7. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Palmie, die kleine pijntjes waar je het over hebt, kunnen heel goed je eisprong zijn. Ik voel het ook als steken in mijn onderbuik. alsof ik ongesteld moet worden. Let er maar eens op, het zou een goede richtlijn kunnen zijn! :D

    Liefs,

    Moontje
     
  8. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ga ik deze week ook echt eens doen,ben benieuwt ;)
     

Deel Deze Pagina