calendulan vsm

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 27 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

op aanraden van vsm zelf heb ik calendulan creme gebruikt op het wangetje bij mijn kindje. nou heb ik net gesmeerd en wordt dr wangetje wat rood. zal ze er dan niet tegen kunnen? of is dat normaal bij die creme?

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nee dat is niet normaal.
    Maar wat heeft ze op haar wangetje dan waarvoor je dat gebruikt?
    Het hoort juist iets weg te halen en niet iets rood te maken

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

een soort van littekentje. en ik had een mail gestuurd naar vsm of ze daar iets voor wisten en raadde ze me dit aan. ze lijkt er geen last van te hebben maar ik gebruik het maar niet meer.

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Ja daar is het wel voor. Heel dun moet je het erop smeren en inmasseren. Succes

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ken enkel Calendula zalf (dat is een soort van bloem). Deze is natuurlijk en te gebruiken voor zowat alle huidproblemen...
    Ik gebruik die van Unda

6. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Calendulan van vsm is pas vanaf 2 jaar. Weet niet hoe oud je kindje is?

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ze is 5 maanden maar heb speciaal gevraagd aan de vsm website en die zeiden dat het mocht. had een mail gestuurd

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    alle vsm produchten zijn pas van af 2 jaar. omdat ze op baby's niet testen.

ik gebreuk het ook heel veel voor mijn dchter. maar het hoord niet rood te worden. zou het nog 1 keer proberen en dan als het weer rood is niet meer gebreuken en anders wel

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik dacht dat homeopatische producten wel als eigenschap (kunnen) hebben dat ze in eerste instantie de klachten of symptomen verergeren, voordat ze verminderen?

10. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik werk in een drogisterij en heb toevallig vandaag nog een artikel over vsm in het drogistenweekblad gelezen. Daar stond echt heel duidelijk bij dat calendulan vanaf 2 jaar is. (staat trouwens ook in de bijsluiter) http://mijn.vsm.nl/files/bijsl_Calendulan_emulsie_E00708-1.0-W.pdf Voor kinderen jonger dan 2 jaar is de calendulan kinder emulsie.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hoi! bedankt voor je verder uitleg. had idd na jou bericht nog even verder gezocht en idd de emulsie mag en staat duidelijk bij vanaf 2 jaar. maar ik heb de creme en daar staat het niet bij. zitten ook minder bestanddelen in. dus wellicht ligt het daar aan. maar wel erg bedankt voor de moeite hoor!

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb gewoon een tubetje Calendulazalf van Weleda en ik gebruik dit voor mezelf maar ook voor Yelena. Het verlicht met name klachten bij rode billetjes. Het verkoelt denk ik een beetje.

Deel Deze Pagina