Zijn er hier dames aanwezig die met hun uk naar Egypte zijn geweest? Ik ben zelf 3jr geleden geweest en ben er dood ziek geworden. Heb geroepen dat ik er nooit meer heen ga. Maar toch.. Ik wil in nov nog een weekje zon opzoeken en Egypte is zonzeker en betaalbaar. Alleen het feit dat ik daar die chiggela heb opgelopen houd me nog tegen. Ik kon de ziekte gelukkig aan, maar ouderen en kleine kinderen kunnen er aan overlijden. Ergens weet ik best dat ik gewoon pech heb gehad, maar anderzijds hoor ik toch steeds vaker dit soort verhalen.. Dus wie heeft er ervaringen om even met me te delen??
Wij zijn er geweest toen onze oudste anderhalf was. Ik was toen drie maanden zwanger van nummer 2. Het is prima gegaan. Niemand is ziek geworden en we hebben echt genoten!
Hoi, Wij zijn geweest in de meivakantie. Hurghada, 5 sterren resort. Het was heel lekker warm en prima te doen. We waren er 14 dagen, ik denk dat 10 dagen net lekker zou zijn geweest. Manlief werd ook ziek, had vis van de grillplaat waar zo'n chefkok bij staat. Maar onze kinderen gaf ik dat gewoon niet. Gewoon aardappels, groenten en stoofpotjes die er goed uit zagen. Geen vis/kip of anderen gekke dingen. Als je een goed hotel uitzoekt en wat minder spannend eet dan normaal, dan kan het prima hoor! Wat heb je zelf in gedachten qua verblijf? November is daar heerlijk. Zon gaat wel vroeg onder dan. Charlie
Wij zijn ook geweest met 3 kids. 4 en 2 jaar en 8 maanden. Is heel goed bevallemn en niemand ziek geweest.
Wij zijn er met kerst geweest met dochter van 3, 5 en zoon van elf maanden. Binnenkort gaan we weer, ik ben dan zeven maanden zwanger. Het hotel waar wij zaten én nogmaals heen gaan, staat er echt om bekend dat je er niet ziek wordt. Google maar eens op Three Corners Rihana resort in El Gouna!
Oh dat is echt niet zo hoor! Toen ik er als tiener in december was was het prima vertoeven, windje was misschien iets fris, maar heerlijke vakantie gehad! Geloof dat het rond 19 donker werd.
Rond kerst in el gouna konden we tot half vijf bij het zwembad liggen, daarna werd het frisser en een uurtje later was het echt wel donker.