Feestgangers nu al in Haren - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Het meisje zal er geen last van hebben, ze viert het op een andere locatie. Maar wel gek dat iedereen bij zo'n wildvreemde wil komen. Vraag me af of er echt zoveel mensen komen hoor...
En onder wat voor steen hebben die feestgangers geleefd? Het is toch al de hele week in het nieuws dat er géén groot feest is? Ik hoop voor de ouders van het meisje dat de kosten niet op hen verhaald zullen worden, al is die kans wel aanwezig.
Ik begrijp niet hoe je ineens zoveel mensen kan bereiken met zo'n uitnodiging...Zal wel aan mij liggen. Maar had ze haar profiel openbaar staan ofzo? Als jij mensen in een pb uitnodigd kan toch verder niemand dat zien of ben ik nou gek??
Ze had haar profiel op openbaar en een vriend van een vriend is vervolgens de uitnodiging gaan delen/verspreiden. Inmiddels dus 28.000 mensen ofzo die aangeven dat ze heengaan en natuurlijk weten die alle 28.000 wel dat er helemaal geen feest is. De personen die heen gaan die gaan dus heen om een feestje te MAKEN.. Het zal mij benieuwen hoeveel mensen er daadwerkelijk gaan. Als ik zo op mijn fb kijk (ik studeer in Groningen en woon in de buurt van Haren) dan lijken er toch een hele boel mensen wel te gaan. Denk overigens ook dat mensen puur gaan omdat er zoveel media-aandacht voor is en omdat er eerder in Duitsland dus 1400 mensen naar een soortgelijk "feest" gingen. Grote kans dat ze graag dat record willen verbreken. Ach zolang er niets kapot wordt gemaakt en er niemand lastig wordt gevallen vind ik het niet erg. Ze kunnen er m.i. beter een feesttent neerzetten en een DJ regelen..
Wat ik begrepen heb is dat ze een evenement er van had gemaakt op FB en dat ze deze vergeten was om op privé (dus alleen voor mensen uit je lijst) te zetten. Dus ja toen was hij voor iedereen toegankelijk. En als dan ook nog eens mensen het evenement gaan delen op hun FB dan is het binnen no time een sneeuwbal effect
Kwam deze net op Facebook tegen, Er was eens een meisje uit Haren, ze wilde opvallend verjaren, ze plaatste een linkje, maar miste een vinkje, heel Haren zit nu op de blaren!
Ik vind het echt hilarisch. Zeker gezien de villa waar ze wonen. Begrepen dat Haren het gooi van Groningen wordt genoemd. Zie die kakkers al gek worden, heb echt zo'n Flodder beeld voor me, haha!
Ik werk in Haren en dacht ook altijd dat het een soort van kakdorp was, maar dat valt reuzemee hoor. Overigens schijnt het nu uit de hand te lopen daar. Er zijn nu zo'n duizend jongeren en ze beginnen rotzooi te trappen. Zie ook nu.nl of telegraaf.nl.