Waarom je geen mensen moet uitnodigen voor je feestje via facebook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moontje2008, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik vind het grappig, maar ook wel heel zielig voor dat meisje.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Het meisje zal er geen last van hebben, ze viert het op een andere locatie.
    Maar wel gek dat iedereen bij zo'n wildvreemde wil komen. Vraag me af of er echt zoveel mensen komen hoor...

3. Bri

Bri Niet meer actief

En onder wat voor steen hebben die feestgangers geleefd? Het is toch al de hele week in het nieuws dat er géén groot feest is?

Ik hoop voor de ouders van het meisje dat de kosten niet op hen verhaald zullen worden, al is die kans wel aanwezig.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik begrijp niet hoe je ineens zoveel mensen kan bereiken met zo'n uitnodiging...Zal wel aan mij liggen. Maar had ze haar profiel openbaar staan ofzo?
    Als jij mensen in een pb uitnodigd kan toch verder niemand dat zien of ben ik nou gek??:(

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja ik snap het dus ook echt helemaal niet hoe het heeft kunnen gebeuren!

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ze had haar profiel op openbaar en een vriend van een vriend is vervolgens de uitnodiging gaan delen/verspreiden. Inmiddels dus 28.000 mensen ofzo die aangeven dat ze heengaan en natuurlijk weten die alle 28.000 wel dat er helemaal geen feest is.

De personen die heen gaan die gaan dus heen om een feestje te MAKEN.. Het zal mij benieuwen hoeveel mensen er daadwerkelijk gaan.
    Als ik zo op mijn fb kijk (ik studeer in Groningen en woon in de buurt van Haren) dan lijken er toch een hele boel mensen wel te gaan.

Denk overigens ook dat mensen puur gaan omdat er zoveel media-aandacht voor is en omdat er eerder in Duitsland dus 1400 mensen naar een soortgelijk "feest" gingen. Grote kans dat ze graag dat record willen verbreken. Ach zolang er niets kapot wordt gemaakt en er niemand lastig wordt gevallen vind ik het niet erg. Ze kunnen er m.i. beter een feesttent neerzetten en een DJ regelen..

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Wat ik begrepen heb is dat ze een evenement er van had gemaakt op FB en dat ze deze vergeten was om op privé (dus alleen voor mensen uit je lijst) te zetten.
    Dus ja toen was hij voor iedereen toegankelijk.
    En als dan ook nog eens mensen het evenement gaan delen op hun FB dan is het binnen no time een sneeuwbal effect;)

8. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    het is er nu een gekkenhuis me man is daar buschauffeur hij heeft smoor druk

9. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha ha.... ik vind het eigenlijk wel een goede grap. Had eigenlijk best wel even willen kijken... :D

10. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Whahaha oke:D

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind het hilarisch!!!

Als ik geen kind had gehad had ik er ook naar toe gegaan :D

12. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Kwam deze net op Facebook tegen,

Er was eens een meisje uit Haren,
    ze wilde opvallend verjaren,
    ze plaatste een linkje, maar miste een vinkje,

heel Haren zit nu op de blaren!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hebben wij dezelfde FB vriendin??:D:D

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Het zou kunnen, maar ik heb hem inmiddels al bij meerdere voorbij zien komen.. hahaha..

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahaha ik tot nu toe bij 1.

Maar hij kwam ook echt net voorbij bij mij :D

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Vind t wel grappig.. Maar ook wel sneu voor t meisje..

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind het echt hilarisch. Zeker gezien de villa waar ze wonen. Begrepen dat Haren het gooi van Groningen wordt genoemd. Zie die kakkers al gek worden, heb echt zo'n Flodder beeld voor me, haha!

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik werk in Haren en dacht ook altijd dat het een soort van kakdorp was, maar dat valt reuzemee hoor.

Overigens schijnt het nu uit de hand te lopen daar. Er zijn nu zo'n duizend jongeren en ze beginnen rotzooi te trappen.

Zie ook nu.nl of telegraaf.nl.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb er op school gezeten maar vond het wel een kakdorp *oeps*

Deel Deze Pagina