Overleden baby bij Sloterplas blijkt pasgeboren jongetje - AT5: de nieuwszender van Amsterdam en omgeving Dit is nou precies de reden waarom ze beter een babyluikje kunnen invoeren. Dan zouden dit soort nare dingen minder vaak gebeuren.... Heel triest. RIP lief klein jongetje!
Ik word zo verdrietig van dit soort berichten. Leg je kindje bij een ziekenhuis neer of politiebureau. Zoveel mogelijkheden om je kindje een toekomst te bieden.
Het is toch nog helemaal niet duidelijk wat er geneurt is? Kan toch ook zijn dat hij tijdens de bevalling is overleden. Wat er ook gebeurt is het is in en in triest dat een kindje daar wordt achter gelaten. 😔
Dood geboren of niet, ze heeft het kind gedumpt als het kind welkom was geweest had ze ook in het ziekenhuis aan kunnen komen met een dood geboren baby Ik vind het heel erg ook Voor de moeder want je bent of echt radeloos of echt ziek, maar ik denk echt ( nee ik zeg niet dat het zo is maar dat ik het denk !) dat dit kindje zowel levend als dood gedumpt zou zijn.
Ik zie nu dat ik de verkeerde gequote heb 😇 Vind gewoon dat in dit soort gevallen je erg voorzichtig moet zijn met uitspraken. Zo lang je niet weet wat er gebeurt is. Ook weet je niet of dit kindje levend ook gedumpt zou zijn. Ik kan me ook situaties voorstellen waarin je je geen raad weet met een lijkje. Dit soort verhalen blijven gewoon vreselijk verdrietig.
Zo triest weer :'( Arm kindje, maar ook arme moeder. Wie weet welk verhaal er achter schuilt ... Mijn eerste reactie was ook wie doet zo iets, leg het te vondeling. Maar je weet niet wat er gebeurt is.
Dat is toch geen mogelijkheid als we als nederlandse overheid dan toch met alle toeters en bellen opzoek gaan naar de moeder.. juist als je het geheim wil houden is daar in nl geen optie voor.
Ja dat dacht ik nou ook meteen! Bij zo'n babyluikje of zo is het de bedoeling dat ze niet met toeters en bellen op zoek gaan naar de moeder... Overigens kan het ook nog zo zijn, dat de baby is weggehaald bij de moeder door vader of (schoon)familie. Of pooier. Hoeft niet de moeder te zijn geweest.
En dan ook nog een rompertje aan.... waarschijnlijk van het ziekenhuis. In en in triest. Als ik dan naar mijn kleine mannetje kijk kan ik me er echt niets bij voorstellen. Ik word er echt heel misselijk van. Letterlijk.