Laatste reddingshond 9/11 is dood - Laatste reddingshond 9/11 is dood | NOS Vindt het zo ontroerend..
Serieus? Ik ben een hondenliefhebber en ik heb veel respect voor alle (ALLE, niet alleen die van 9/11) hulpverleners, maar ik vind dit echt non-nieuws.
Tsja daar denk ik toch anders over. Die hond heeft dagenlang meegeholpen om slachtoffers te vinden. Meer dan wat sommige mensen doen in hun hele leven. Hij is een held,ook al is het maar een dier.
Oh ik kijk jullie er niet op aan, dat jullie wel ontroerd zijn hoor En je mag het best een held vinden... Ik vind het gewoon een hond, die goed was in het trucje, dat ze hem geleerd hebben. Er zijn zoveel reddingshonden, die weet ik hoeveel dagen/weken geholpen hebben met reddings- en bergingswerkzaamheden. En ze sterven allemaal als hun tijd daar is. Sommigen zelfs tijdens hun werkzaamheden. Deze hond was bijna 17 jaar oud! Omgerekend ver over de 100! Ik vind het een opgeblazen Amerikaans gedoe, om dit zo groot uit te meten. Maar ja, het had met 9/11 te maken, dus dan is het belangrijk...