Andere mensen ook Call the Midwife gekeken? Ben pas begonnen en helemaal hooked. Maar het valt mij toch op dat zo goed als alle baby’s compleet schoon van smeer, bloed etc te wereld komen. Niemand scheurt schijnbaar uit. En alle kraamvrouwen zien er tijdens de bevalling spotless uit. En klysma’s werden standaard gedaan..met glas.
Jaa heel leuke serie! Maar volgens mij zijn er al lang geen nieuwe seizoenen bij gekomen, geloof dat het klaar is helaas.
Gelukkig ben ik net in seizoen 2 begonnen, dus heb nog heel wat te kijken! Vind het leuk om te zien hoe sommige dingen compleet anders gingen toen, maar ook veel dingen nog hetzelfde!
Staat op Netflix! Geen idee eigenlijk of het ooit op Nederlandse tv is uitgezonden, is een serie van de BBC.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik pas durfde te beginnen met kijken na mijn eigen bevalling. Had gehoord dat er allemaal horror-bevallingen inzaten etc. Maar vind het opzicht allemaal wel meevallen tot nu toe. Het wordt ook niet allemaal tot in de “gore” details uitgemeten.
Yep geweldige serie, heb alle seizoenen al 2x gekeken. Ik heb de laatste seizoenen bij bol.com gekocht. Binnenkort komt het nieuwste seizoen ook in de verkoop. Bij BBC first wordt het ook uitgezonden.
Eerste vijf series staan op Netflix en de anderen heb ik gekeken op BBC first. Erg leuk om te zien welke dingen er langzamerhand veranderen. De pil wordt beschikbaarbaar en er wordt aandacht aan het softenon schandaal gegeven. Moest echt meehuilen als Barbara ziek werd. En zuster Monica Joan vindt ik fantastisch en ontroerend.
Ik was ook helemaal verslaafd! Ik wacht nog steeds tot Netflix het volgende seizoen erop zet. Zeker bij de eerste paar seizoenen hebben er veel traantjes gevloeid
Klopt niet. Ik heb net seizoen 7 binnen gekregen gisteren, die kwam gisteren uit. En een kerstspecial voor kerst 2018 plus een nieuw seizoen daarna is al aangekondigd. Ik volg het via Facebook en daar komen regelmatig berichtjes voorbij. Inderdaad een supermooie serie
Joepie het is al zo lang geleden dat ik het keek voor mijn gevoel, daarom dacht ik dat het afgelopen was.
Ik wacht sinds mijn bevalling 2 jaar geleden op de nieuwste seizoenen op Netflix ooit wel eens op bbc een paar afleveringen gezien van de nieuwste seizoenen maar daar viel ik midden in.
Vind het een super leuke serie! Maar inderdaad, je hoort ze niet over uitscheuren e.d. Kan overigens niet wachten tot het nieuwe seizoen weer op Netflix komt.