Haha ik ben gelukkig niet de enige Ik ben er ook maar aan begonnen. Ben nu bij de tweede aflevering. Weet nog niet of ik verder ga kijken.
Ik durf het bijna niet zeggen. Maar ben na twee weken al bezig in seizoen 4, bijna seizoen 5. Kijk het zelfs tijdens kolven. Lang leve verlof...
zo.. seizoen 5 nu helemaal gezien.. hallo zwart gat Maar zag dat seizoen 7 eigenlijk ook al uit zou moeten zijn (alleen niet te zien op netflix dan).. wellicht dat ik 'm van de week dan maar ga downloaden o.i.d.
Geen idee haha. Heb nu 5 of 6 afleveringen gehad, maar het kan me niet zo boeien. Maar dat heb ik vaker. Als ik een paar maanden later ga kijken, kan het niet afzetten Ben nu maar (weer) begonnen aan the handsmaid’s tale. Kwam ik ook niet doorheen, maar nu wel. Gelijk 3 afleveringen gekeken, dus ik probeer het over een tijdje wel weer. Ik erger me rot aan die Jenny Lee. Chummy vind ik geweldig, wat een heerlijk mens. Niks voor mij op dit moment. Maar wilde het wel proberen, omdat iedereen er lyrisch over is
Ooh vandaar, ik dacht al! Haha veel plezier ik denk dat ik vanavond door mn serie heen ben, dus ben op zoek naar wat anders. @Athina ja leuk he!
Komt goed. Mijn man gaat om 21.00 uur naar zijn werk en komt vrijdagavond pas weer thuis. Ik heb de hele week om 2 seizoenen te bekijken
Nou, dan heb je heerlijk de tijd om te kijken! Ik heb altijd als ik in een serie zit en ik kijk geregeld dat ik er zelfs over droom. Maf!
Heerlijke serie! Ik ben nu met seizoen twee bezig. Verbazingwekkend hoe dat vroeger ging. Elke bevalling weer vind ik prachtig