Hoe bevalt jullie de simply dry luier van pampers? Denk erover om deze te gaan gebruiken maar hoor graag verschillende ervaringen.
Nee ik vond ze 3 x keer niks (oranje verpakkingen toch?) Ik gebruik sinds kort de Active fit van pampers. Niet goedkoop, maar absoluut de beste. Geen lekkages meer en zit niet in de weg. Dus volop bewegingsvrijheid. Baby dry was contra
Ja de oranje verpakking inderdaad. Baby dry vind ik juist wel fijn en gebruik ik snachts. Maar pampers inderdaad prijzig daarom dacht ik er over deze te gaan gebruiken voor dag en evt nacht. Active fit lekt mijn meisje juist door haha.
Mijn moeder koopt altijd die van Albert Heijn. Ik vind ze precies hetzelfde als die van baby dry. Kost iets van 12 voor 64 stuks. Dan denk ik dat je beter die kan nemen
Simply Dry geen ervaring mee. Ik gebruikte de eerste maanden Baby Dry. Na 4 maanden overgeschakeld op Kruidvat pampers, kwaliteit vind ik evengoed en het is een stuk goedkoper
Simply dry was redelijk, maar vind dan zelf de bumblies stukken prettiger. Nu tijdelijk weer de pampers baby dry door een aanbieding, maar deze hangen echt om t achterwerk van mn zoon als hij een flinke plas heeft gedaan. Bumblies is echt t proberen waard.
We hebben tot maat 3 pampers gebruikt, Active fit, baby dry en simply dry. Deze begonnen vanaf maat 3 opeens door te lekken. Wij gebruiken nu kruidvat luiers,....werken goed en sluiten bij onze knul beter aan.
Hier wel tevreden met simply dry! voorheen altijd babydry maar daar lekte mijn zoon altijd door, ik vind simply dry erg fijn en lekkere dunne luiers voor weinig maar het scheelt per kindje zo te lezen..